اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) مطرح کرد؛

بنر زدن کافی است، مکتب شهید سلیمانی را معرفی کنید

بنر زدن کافی است، مکتب شهید سلیمانی را معرفی کنید
سردار نوعی اقدم گفت: علما، دانشمندان، محققین،معلمین و اهل پژوهش وتحقیق بنشینند و اتاق فکرهایی راه بیاندازند و مکتب سلیمانی را مطالعه، تحلیل و به مردم معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصد مراغا، سردار نوعی اقدم در مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س) که در حسینیه پیر روشنایی مراغه برگزار شد با بیان اینکه هرکس در هرمقام و مسئولیتی که به این مردم اعمال مدیریت می کند نوکر و خدمتگزار این مردم است افزود: عقبه این نظام کربلا، عاشورا و مکتب حسینی است و اگر نبود رشادت های قاسم سلیمانی به قطع یقین در کشور به ناموسمان جسارت می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصد مراغا,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: بنر زدن و عزا گرفتن برای حاج قاسم کافی است ، باید علما، دانشمندان، محققین،معلمین و اهل پژوهش وتحقیق بنشینند و اتاق فکرهایی راه بیاندازند و این مکتب را مطالعه ،تحلیل و به مردم معرفی کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: ملتی که عَلم اش یا فاطمه الزهرا(س) است، اراده الهی بر این است که با عزت، مقتدر و سربلند باشد و از امام ، ولی و رهبر جانباز خودش تا آخرین قطره خونش دفاع کند.

,

وی با اشاره به اینکه اوج سرداری ما لحظه بی سر شدن است و تصریح کرد: افتخار بنده این است که جزیی از شما مردم آذری زبان هستم ، در لشکر عاشورا با نفس حمید پرکار و فرزندان شهید این دیار تربیت و پرورش یافته ام و در کنار حاج قاسم نماینده شما و سفیر خطه آذربایجان بودم.

,

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی هزار برابر قدرتمند تر از سردار سلیمانی است و خون پاک و باعزتش در کالبد مقاومت در سرتاسر دنیا تزریق شده است و باعث عزت، اتحاد ، انسجام و اقتدار ملت ایران شده است. در میدان تقابل و در ادبیات مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم ذره ای کم نیاورده ایم و بلکه هزاران برابر قدرتمند تر شده ایم.

,

سردار نوعی اقدم ضمن اشاره به انتقام از عاملان و آمران شهید سلیمانی و شهید فخری زاده عنوان کرد: این یک فرمان از طرف امام است و این فرمان تغییر پیدا نخواهد کرد و با قدرت و اقتدار اجرا خواهد شد. با هدف قرار دادن عین السد فقط خواستیم به دنیا اعلام کنیم که تحت تاثیر جنگ روانی آمریکا قرار نگیرند، آمریکا یک جورسومه فساد است و می شود آمریکا را با موشک زد ؛ بعد از پیدایش آمریکا و پس از جنگ جهانی دوم تنها کشوری که نه به منافع آمریکا بلکه به مقر فرماندهی آمریکا که محل تجهیزات نظامی آنها بود، حمله کرده و معادلات آمریکا را به لحاظ وجهه، آبرو، هیمنه و سیاست برهم زد ایران اسلامی بود.

,

وی ادامه داد: این یک اقدام کوچکی بود که دنیا بفهمد می شود در برابر آمریکا ایستاد، انتقام سخت همچنان جای خود باقی است، آدرس انتقام را خود حاج قاسم داده است. کارشناسان و توریسین های آمریکا و صهیونیست ها اذعان می کنند یک سال بعد از شهادت سلیمانی هنوز خواب آسوده و راحت نداریم، همچنان منتظر هستند که این انتقام سخت به چه نحوی و در چه زمانی خواهد بود، میزان صبر ما دشمن را روانی کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم قهرمان با خدا بودنش بود و توکل و توسل را سرلوحه کارهای خود کرده بود خاطرنشان کرد: در محضر خدا شهادت می دهم سردار قهرمان و پرآوازه، سردار قاآنی منصوب امام و رهبری به عنوان جانشین خلف حاج قاسم سلیمانی در توکل، توسل و سربازی برای ولایت کم از قاسم سلیمانی ندارد و خداوند همان قهرمانی را به ایشان هم عنایت کرده و خواهد کرد.

,

نوعی اقدم ادامه داد: دیگر بس است برای حاج قاسم بنر زدن و عزا گرفتن الان باید علما، دانشمندان، محققین،معلمین و اهل پژوهش وتحقیق بنشینند و اتاق فکرهایی راه بیاندازند و این مکتب را مطالعه و تحلیل کنند، تا مشخص شود این چه مکتبی است که رهبری فرمودند. بعد از گذشت یکسال از شهادت حاج قاسم چه مطلب و نسخه ای برای کودکان دارم و می توانم ارائه کنم تا با استفاده از آن این کودک بتواند راه شهید سلیمانی را طی کند؛ بنابراین بعد از شناخت مکتب حاج قاسم، نسخه ای برای تمام صنوف و مقاطع مختلف جامعه آماده ارائه باشد، این مهم هم انجام نمی شود مگر بصورت عالمانه، محققانه، علمی و منطبق بر واقعیت میدانی

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خروجی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر۴ محور خلاصه می شود: ۱- وحدت حول محور ولایت ۲- وحدت حول محور مقاومت ۳- وحدت حول محور تعیین سرنوشت خودمان در انتخابات ۱۴۰۰ ۴- وحدت حول محور خدمت و نوکری به مردم و هیچ کدام از اینها با بخشنامه و دستور اجرایی نخواهد شد مگر با انتخاب صحیح و اصلح و این تغییر را باید ملت انجام بدهند.

,

نوعی اقدم ضمن اشاره به برخی بحث ها که گفته می شود کشوری که موشک می تواند بسازد چرا نمی تواند ماشین بسازد؟ گفت: خب توجه داشته باشید که مگر ساخت ماشین را به ما واگذار کردند که نتوانستیم بسازیم؟ به ما گفتند موشک بسازید، ساختیم آن را در جایی نگهداری می کنیم که هیچ کس در دنیا نتواند آن را نابود کند جوری طراحی شده که از زیر زمین هم شلیک شود هرجایی را که مدنظر باشد و دشمن تصورش را هم نمی تواند بکند چگونه مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

,

ود ادامه گفت: موشک را ساختیم چون به ما واگذار شد پراید را هم همین الان قرارداد ساختش را بیاورند امضا کنم و ظرف ۲۰ روز پرایدی تحویل بدهم که با بنز ۵۰ساله آلمان مسابقه بدهد، باید اول کار را به ما بسپارند بعد مطالبه کنند ما در انقلاب مشکل نداریم بلکه در انتخاب هایمان مشکل داریم.

,

نوعی اقدم گفت: به عظمت فاطمه زهرا(س) قسم نه از راست اصولگرایی خوشم می آید نه از چپ اصلاح طلبی، هر دوجناح به میزانی که شعار داده اند اصلا برای مردم نوکری نکرده اند دیگر چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نداریم بلکه انقلابی و غیر انقلابی داریم هرکس انقلابی است نوکر مردم است و ما نوکرش هستیم.

,

وی در خاتمه ضمن تشکر از حماسه آفرینی ملت در فعالیت های مومنانه و ضدکرونایی گفت: درود و تحیت می فرستم بر قهرمانان سلامت، پرستاران با ارزش اطباء با غیرت که آمدند و در وسط میدان حیثیت و آبرویشان را گذاشتند و با اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور کمر کرونا را شکستند تا مردم در سلامت بمانند.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه