اخبار داغ

رئیس حمایت از تولیدِ سازمان بازرسی کشور در کرج؛

بانک‌ها؛ عمده‌ترین مانع و گلوگاه تولید/ تورم بالا و افت شدید ارزش پول به کشور تحمیل شد

بانک‌ها؛ عمده‌ترین مانع و گلوگاه تولید/ تورم بالا و افت شدید ارزش پول به کشور تحمیل شد
امروز عمده ترین مانع و گلوگاه تولید در کشور بانک ها هستند زیرا علاوه بر اینکه آماده حمایت از تولید نیستند رویکردی هم در این زمینه ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، رئیس دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کشور امروز سه شنبه طی نشستی که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، رویکرد این مجموعه را فعال کردن قوانین راکد برای حمایت از تولید دانست و گفت: متاسفانه غالب ظرفیت های قانون اجرایی نشده است که با ضعف نظام اجرایی کشور بر می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, ت, یتریک, یتریک,
محمدرضا اتفاق کهنمویی افزود: امروز عمده ترین مانع و گلوگاه تولید در کشور بانک ها هستند زیرا علاوه بر اینکه آماده حمایت از تولید نیستند رویکردی هم در این زمینه ندارند، متاسفانه اجرای صحیح قوانین و مقررات را شاهد نبوده و بعضا سوءاجرا را هم می بینیم در حالی که غالب مشکلات صنایع را می توان پیگیری و حل کرد.
,
 
,
وی به لزوم حضور فعال نمایندگان اتاق بازرگانی البرز در تصمیم سازی مراجع استان در حمایت از تولید اشاره کرد و اظهار داشت: طبق قانون بانک‌ ها موظف به اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را حداکثر ظرف یک ماه هستند و در غیر این صورت، باید دلایل آن گزارش شود.
,
 
,
همچنین رئیس اتاق بازرگانی البرز در این نشست با تاکید بر اینکه موازی کاری کمکی به تولید نمی کند، گفت: متاسفانه شاهد اهتمام بانک ها در راستای جهش تولید نیستیم، در حالی که بخش خصوصی تولید در سال های اخیر به مقابله جنگ ناجوانمردانه دشمن رفته است.
,
 
,
پرهام رضایی با گلایه از به چالش کشیدن بخش خصوصی توسط موازی کاری های دولت، افزود: بخش خصوصی با حمایت از تولید تمام قد در برابر تحریم ها ایستاده است و بعضا آن را در هم می زند، اما متاسفانه بانک ها در سال های اخیر تورم بالا و افت شدید ارزش پول را به کشور تحمیل کرده اند.
,
 
,
وی به اشتغال 50 هزار کارگر و 10 هزار پرسنل در 3 هزار و 500واحد صنعتی البرز اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته یک واحد تولیدی برای واردات کالاها و مواد اولیه با احتساب اخذ ارز ۴۲۰۰ تومانی ۲۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری داشت اما امروز هر دلار  ۲۵ هزار تومان بوده و توان تولید کننده در این بخش به ۴۰هزار دلار کاهش یافته است.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه