اخبار داغ

جزئیات حضور دانش آموزان تبریزی در مدارس از فردا؛

والدین نگران باشند یا نه؟

والدین نگران باشند یا نه؟
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی حضور کلاس اولی ها و کلاس دومی‌ها در مدارس استان کاملا اختیاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، این روزها خبرهایی مبنی بر آموزش حضور کلاس اولی‌ها و دومی ها از روز اول بهمن در مدارس مناطق زرد و آبی از جمله تبریز حکایت دارد که منجر به نگرانی والدین دانش آموزان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

به رغم اعلام بازگشایی مدارس از سوی آموزش و پرورش اما مسئولان وزارت بهداشت عنوان کردند که با این اتفاق موافق نیستند و نسبت به ایجاد موج جدیدی از کرونا اظهار نگرانی کردند.

,

چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس در روزهای کرونایی را از معاون آموزش متوسطه آموزش و پروش استان را پیگیری کرده ایم.

,

عاشور اکرمی به تبریز بیدار گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در شهرهای با وضعیت زرد و آبی، آموزش دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای که دروس کارگاهی دارند،  به شکل حضوری خواهد بود اما این حضور کاملا اختیاری است و هیچ اجباری در مدارس اعم از دولتی و غیردولتی وجود ندارد.

,

به گفته او، علاوه بر پایه های مذکور، آموزش برای دانش آموزان کلاس هایی با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در شهرهایی با وضعیت آبی حضوری است که البته تاکید می شود که هیچ اجباری وجود ندارد.

,

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان همچنین می گوید: حضور مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای پیگیری آموزش های حضوری و مجازی دانش آموزان، همانند کارمندان سایر ادارات لازم است.

,

اکرمی خاطر نشان می کند: کلاس هایی که با هماهنگی حضور اولیا و مدارس حضوری تشکیل می شود با حداکثر ظرفیت ۱۰ نفر خواهد بود و مدارس ملزم به ضدعفونی سطوح و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

,

گفتنی است تبریز در روزهای اخیر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و مشمول این مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه