اخبار داغ

با حضور مدیر آموزش و پرورش سنقروکلیایی؛

نشست بررسی بازگشایی مدارس در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد

نشست بررسی بازگشایی مدارس در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد
نشست هماهنگی بازگشایی مدارس در شهرستان سنقر با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و کارشناسان آموزشی و مدیران مقاطع متوسطه اول برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، عصر امروز براتعلی کیهانی در نشست بررسی بازگشایی مدارس در شهرستان سنقروکلیایی که در سالن امتحانات هنرستان خدیجه کبری (س) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مصوبه مبارزه با کرونا در استان و همچنین بخشنامه های واصله از اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه و ستاد استانی کرونا، نحوه بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن اعلام شد.

وی افزود : بر این اساس کادر اجرایی مدارس در تمامی وضعیت ها به غیر از وضعیت قرمز در محل کار خود باید حضور داشته باشند و شرایط را برای آموزش حضوری مهیا کنند.

وی در خصوص نحوه حضور دانش آموزان در مدارس گفت: به تبع از اداره کل آموزش و پرورش استان، دانش آموزان پایه های اول و دوم مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای آموزشی حاضر می شوند و در رابطه با نحوه فعالیت مدارس طبق این دستورالعمل به شورای مدارس تفویض شده است.

کیهانی در ادامه بیان کرد: تمامی مدارسی که تعداد دانش آموزان کمتر از ۵۰ نفر است، طبق روال عادی به فعالیت و آموزش حضوری می پردازند.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: فعالیت هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش عملی است، اگر دانش آموزان آن واحد آموزشی ۱۰ نفر است، کلاس ها باید حضوری برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام حساس کرونا گفت: ضدعفونی مدارس تا روز اول بهمن باید انجام شود و گزارشی از آن بصورت مصور به اداره ارسال شود و کارشناسان اداره بویژه بازرسی با دقت ویژه وضعیت را رصد کنند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان سنقروکلیایی ضمن تشکر از مردم فهیم این شهرستان، اولیای محترم دانش آموزان، در راستای کنترل ویروس کرونا خواستار همکاری و همدلی خانواده ها و دانش آموزان با آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت برای مدیریت هرچه بهتر وضعیت کنونی و بهبود امر آموزش شد.

در پایان جلسه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان  از مدیران توانمند و تلاشگر که در طول سال تحصیلی به جد پیگیر امورات محوله بوده اند قدردانی و تشکر  کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه