اخبار داغ

با هدف افزایش ایمنی محورها انجام شد؛

خط کشی بیش از هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

خط کشی بیش از هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با هدف افزایش ایمنی محورها و هدایت صحیح وسائط نقلیه افزون برهزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت‌وگو با عصرهامون از اجرای عملیات خط کشی یک هزار و ۸۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در ۱۰ماهه سال جاری خبر دادو بیان کرد: این اقدام با هدف افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسائط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام شد.

وی افزود: این میزان خط کشی با استفاده از توان اکیپ های امانی اداره کل انجام شده است به طوری که صرفه جویی بیش از ۳۰ میلیارد ریالی را به همراه داشته است.

این مقام مسئول رنگ آمیزی تعداد یک هزار و ۱۳۰ نیوجرسی، اجرا شیار لرزاننده به طول ۵۰۶کیلومتر، تعمیر و نصب تعداد ۳۳۰ چراغ چشمک زن سولار و فلش های جهت نما سولار را از دیگر اقدامات این اداره کل به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اذعان کرد: همچنین نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های این اداره کل در این مدت اقدام به اجرا و نصب ۱۷۷ عدد گاردریل، ساخت ۱۲۴ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، ساخت تعداد ۷۲ پایه های تابلو و چراغ چشمک زن به منظور ارتقای ایمنی کابران جاده‌ای کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه