اخبار داغ

فوتونیوز/

انعقاد تفاهم‌نامه ۱۰ هزارمیلیاردی ایران‌خودرو با قطعه سازان استان مرکزی

انعقاد تفاهم‌نامه ۱۰ هزارمیلیاردی ایران‌خودرو با قطعه سازان استان مرکزی
یکی از دستاوردهای سفر مدیرعامل ایران خودرو به استان مرکزی، انعقاد تفاهم نامه ۱۰هزار میلیارد تومانی جهت همکاری قطعه سازان استان با این خودروسازی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رعنایی عضو هیئت‌مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور و دبیر انجمن قطعه سازان استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، گفت: هفته گذشته مدیرعامل ایران‌خودرو همراه با معاونین فنی و اجرایی خود به‌منظور بازدید از توانمندی‌های استان مرکزی در شهرهای اراک و ساوه حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این بازدید ها همه‌ی ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی موردبررسی قرار گرفت و نهایتا منجر شد تا ۱۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری برای گرفتن و انجام کار در استان منعقد شود.

,

رعنایی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اراک با ایران خودرو، گفت: موضوع همکاری‌های علمی دانشگاه آزاد اراک با ایران‌خودرو و ایران‌خودرو دیزل به‌منظور طراحی پلتفرم‌های جدید و قطعاتی که وارداتی هستند و همچنین همکاری با قطعه سازان به‌صورت سه‌جانبه برای به تولید رساندن این قطعات از دیگر مواردی بود که در این سفر به انجام رسید.

,

استان مرکزی به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت کشور و پتانسیل‌های ویژه در این بخش، سهم بسزایی در تولید قطعات خودرو داشته و ۱۲۰ واحد صنعتی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم درزمینهٔ قطعه‌سازی در این استان فعالیت می‌کنند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه