اخبار داغ

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اعلام کرد

برگزاری طرح های ملی ورزش همگانی با محوریت یزد

برگزاری طرح های ملی ورزش همگانی با محوریت یزد
فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: دو طرح شاخص یزد در ورزش همگانی می‌تواند کشوری اجرایی شود و تأثیر خود را بر کاهش کم‌تحرکی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در نشست محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با مسئول ورزش همگانی یزد دو اقدام ویژه هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد، تشریح و قرار بر این شد تا دو طرح کمیته هنرمندان و رادیو همگانی با بررسی و تائید فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به‌صورت ملی و با محوریت استان یزد اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فروحی، دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های مثبت هیئت ورزش‌های همگانی، گفت: این طرح‌های شاخص می‌تواند با بررسی علمی و تخصصی به‌صورت کشوری و با محوریت استان یزد اجرایی شود که به امید خدا تأثیر خوبی در کاهش کم‌تحرکی شهروندان خواهد داشت.

,

 

,

فعالیت چهارساله رادیو همگانی در یزد

, فعالیت چهارساله رادیو همگانی در یزد,

امین سامعی، دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در این نشست با اشاره به راه‌اندازی رادیو همگانی از 4 سال پیش در فضای مجازی در استان، افزود: هدف از راه‌اندازی رادیو همگانی ارائه برنامه‌های تفریحی و ورزشی در جهت ایجاد انگیزه و آگاهی‌رسانی برای حضور شهروندان در ورزش بود.

,

وی اظهار داشت: در ابتدا رادیو همگانی در بستر تلگرام فعالیت می‌کرد که با فیلتر شدن این پیام رسان، از فعالیت رادیو همگانی کاسته شد و در دوره جدید این رادیو در بستر اینستاگرام و با تصویر پخش می‌شود که محمد تخته دار به‌عنوان سرپرست گویندگان و با حضور جمعی از گویندگان جوان فعالیت می‌کند.

,

 

,

لزوم همراهی هنرمندان با ورزش همگانی

, لزوم همراهی هنرمندان با ورزش همگانی,

همچنین در این نشست محمدصادق خواجه‌ای، رئیس کمیته هنرمندان استان یزد با اشاره به لزوم همراهی هنرمندان و افراد شاخص با ورزش همگانی در جهت تشویق مردم به این امر مهم، اذعان داشت: کمیته هنرمندان هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد باهدف حضور افراد شاخص به‌ویژه هنرمندان استانی و ملی در جهت تشویق شهروندان به ورزش و حضور در همایش‌های همگانی تشکیل شده است که این کمیته علاوه بر این مهم، ساخت کلیپ‌های هنری، رایزنی با ارگان‌هایی همچون صداوسیما، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری و ... را نیز در برنامه خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه