اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از مکتب جامع و کامل اهل‌بیت(ع) است

دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از مکتب جامع و کامل اهل‌بیت(ع) است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از مکتب جامع و کامل اهل‌بیت(ع) است و امروز همه وظیفه‌داریم کارآمدی نظام اسلامی را برای همه بیان کنیم که نقش مدیران در این مسئله بسیار ضروری و بااهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان در مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به اهمیت وجود مکتب اهل بیت(ع) در شاکله نظام اسلامی گفت: دنبال اهل بیت(ع) حرکت کردن و الگو گیری از مکتب و سیره آنها باید مورد توجه همه باشد و مکتب اهل بیت(ع) آمده که ما خودمان هرگونه که می خواهیم رفتار و عمل نکنیم چراکه فرماندهی از آن اهل بیت(ع) است و هرکجا آنها فرمان جهاد و قیام صادر کنند باید آماده حرکت باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: ریشه نظام اسلامی بر اساس توحید و مکتب اهل بیت(ع) است و در دین مبین اسلام مبانی بر اساس مبانی الهی است و مبانی بشری و شخصی نیست و نظام اسلامی بر اساس مکتب اهل بیت(ع) حرکت می کند و این مکتب ظرفیت های بسیار زیادی دارد که امروز در انقلاب اسلامی بخشی از آنها را به وضوح می بینیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ایران اسلامی مزین به ستون مستحکم اهل بیت(ع) است،گفت:این یک توفیق بسیار بزرگی است که کشور مزین به نام و سیره اهل بیت(ع) استوار شده و لذا باید قدرآن را بدانیم.

,

وی تأکید کرد: دین اسلام دینی غنی، جامع و کامل است که همه حقوق در آن به درستی دیده شده و مهمترین حقوقی که اسلام به آن توجه داشته حقوق اساسی است که خود، جامعیت همه حقوق ها است.

,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) مسیر حکومت اسلامی را به خوبی مشخص کردند،گفت: اینکه امروز می بینیم اسلام دینی در حمایت از مستضعفین عالم و برائت از ظالمان و زورگویان است این برگرفته از یکی از شاخصه های رفتاری اهل بیت(ع) است که باید به همه شاخصه ها نیز توجه داشته باشیم.

,

وی انقلاب اسلامی را یک انقلابی بر اساس مکتب اهل بیت(ع) خواند و افزود: انقلاب اسلامی توسط حضرت امام(ره) برای ملت ایران جاری شد و موجب خیرات و برکاتی فراوانی شد و لذا دشمنی چهل ساله دشمنان با انقلاب اسلامی به دلیل حقانیت انقلاب اسلامی است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: نظام اسلامی در طول این سال‌ها در دفاع از بشریت و حرمت و کرامت انسان‌ها پیشگام و پیشتاز بوده و این ویژگی مهم سیره اهل‌بیت(ع) است.

,

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه و مردم سالاری دینی در طول این سال ها یکی از موفق ترین نظام ها و انقلاب ها در طول تاریخ بوده، گفت: نظام اسلامی شاخصه ها و برتری های بسیار فروانی در طول این سال‌ها کسب کرده است.

,

دری نجف‌آبادی افزود: امروز در آستانه سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ما تبیین و بیان موفقیت‌های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی است و امروز وظیفه‌داریم خدمات نظام اسلامی برای جامعه و مردم را به‌خوبی روشن کنیم.

,

وی تأکید کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از مکتب جامع و کامل اهل‌بیت(ع) است و امروز همه وظیفه‌داریم کارآمدی نظام اسلامی را برای همه بیان کنیم که نقش مدیران در این مسئله بسیار ضروری و بااهمیت است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به وظایف مدیران در نظام اسلامی گفت: امروز مدیران نظام اسلامی به‌عنوان خادمان مردم در سنگرهای مدیریتی باید باانگیزه‌های قوی به دنبال کسب رضایت الهی و مردم باشند و این مسئله در همه بخش‌ها باید نمود عملیاتی داشته باشد.

,

دری نجف‌آبادی خاطر نشان کرد: سرلوحه رفتار همه مدیران در دستگاه های اجرایی و خدماتی عملیاتی نمودن بیانات و دغدغه های مقام معظم رهبری است که برای تحقق این موضوع مهم باید از کلیه ظرفیت های موجود استفاده کنند چراکه مدیران در نظام اسلامی در خط مقدم جبهه قرار دارند و لذا نقش آنها بسیار حیاتی و کلیدی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه