اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛

۶۵ میلیارد تومان قیر، سهم خراسان رضوی در سال ۹۹

۶۵ میلیارد تومان قیر، سهم خراسان رضوی در سال ۹۹
موسوی گفت: ۶۵ میلیارد تومان قیر مصرفی سهمیه استان خراسان رضوی در سال ۹۹ است که امیدواریم به‌زودی این قیر تهیه و در اختیار مجموعه استان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا موسوی‌نیا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح‌توس، اظهار داشت: بحث قیر رایگان از سال ۹۴ در روستاها توزیع شده و بیش از ۹۰۰ روستا در قالب این طرح با مشارکت مردم، بنیاد مسکن و دهیاری‌ها آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر روستایی با استفاده از قیر رایگان منابع خوبی را به سمت خود کشاند، خاطرنشان کرد: مردم روستا و دهیاری‌ها در سال گذشته خیلی خوب مشارکت داشتند ولی ۳۰ درصد قیر رایگان جذب شد و در سال ۹۹ هم با تأخیر شکل گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ۶۵ میلیارد تومان قیر مصرفی سهمیه استان خراسان رضوی در سال ۹۹ است که امیدواریم به‌زودی این قیر تهیه و در اختیار مجموعه استان قرار گیرد، تصریح کرد: قیر رایگان قابل تهاتر نیست و این قیر که از پالایشگاه تهیه می‌شود باید به همان شکل به روستاها تحویل بدهیم تا برای آسفالت مصرف شود.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: مشارکت مردم و خیرین نیز در سال جاری کمی بیشتر جذب شده و در اجرای طرح نسبت به سال‌های گذشته چندان کُندی رخ نداده است ولی روش‌ها باتوجه‌به شرایط جامعه تغییر کرده است.

موسوی‌نیا با بیان اینکه اعتبارات مقاوم‌سازی منازل مسکونی خوشبختانه از همه سال‌های گذشته بیشتر است، عنوان کرد: بیش از ۲۹ هزار واحد مسکونی در سال جاری مدنظر است که در سال گذشته این رقم حدود ۱۴ هزار واحد است که به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض مدنظر قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه