اخبار داغ

امام‌جمعه اسحاق‌آباد:

دستگاه قضا به موضوع توهین به عزاداران فاطمی در نیشابور ورود جدی کند

دستگاه قضا به موضوع توهین به عزاداران فاطمی در نیشابور ورود جدی کند
زارعی گفت: مطلب منتشر شده را توهین و در راستای تضعیف مجالس اهل‌بیت علیه اسلام می‌دانم و به‌شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضا درخواست ورود جدی به این موضوع را دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا زارعی، امام‌جمعه شهر اسحاق‌آباد در رابطه با توهین به عزاداری حضرت زهرا (س) در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مطلب منتشر شده را توهین و در راستای تضعیف مجالس اهل‌بیت علیه اسلام می‌دانم و به‌شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضا درخواست ورود جدی به این موضوع را دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمنان از صدر اسلام تا به امروز، در راستای تضعیف ارزش‌های اسلامی، بحث اهانت‌ها و توهین هست که خداوند در رابطه با توهین به پیامبر اسلام و مقدسات اسلامی مطالبی را بیان کرده است.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد خاطرنشان کرد: در بعد از پیامبر نیز توهین‌ها و اهانت‌ها در جهت تضعیف جایگاه امامت و ولایت ائمه معصومین علیه‌السلام در انواع مختلف شکل گرفته و امروز هم این مسئله در بین جامعه اسلامی و کشورهای متعدد با رنگ و بوی خاص و مدل‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است.

,

زارعی تأکید کرد: در بحث اهانت به مقدسات چندین مسئله مطرح است، غرض و هدفی که توهین‌کننده دارد باید مشخص شود که قطعاً در راستای تضعیف ارزش‌های اسلامی است و نکته دیگر اینکه باید دید توسط چه، افراد، اشخاص، گروه‌ها و احزابی شکل گرفته است.

,

وی ادامه داد: مسئله مهم‌تر نیز پشت پرده اهانت‌ها هست و باید دید این افراد به دنبال چه چیزی بوده است و از چه ابزاری استفاده کرده است و چه کسایی پشت سر این قضیه به‌عنوان حامی اهانت کننده هستند.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد بیان داشت: در بحث حقوقی حد و جرم و مجازات توهین به مقدسات در قانون دیده شده است و متأسفانه این اتفاق در ایام عزاداری اتفاق افتاده است و متأسفانه توسط فردی که وابسته به جریانی است توهین صورت گرفته است.

,

وی گفت: ما از مسئولین قضایی برخورد جدی با فرد اهانت کننده داریم تا شاید مشخص شود پشت سر قضیه اهانت، موضوع‌های دیگری باشد که هدفش تضعیف ارزش‌های اسلامی باشد.

,

زارعی تأکید کرد: امیدواریم اگر این افراد خواب هستند بیدار شوند و اگر خودشان را به جهالت و نادانی زده‌اند، برگردند چون تضعیف مجالس اهل‌بیت علیه‌السلام و ارزش‌های اسلامی، مبارزه با شعائر اسلامی است. ما در قرآن به تعظیم شعائر دعوت‌شده‌ایم و اگر کسی توهین کند جرم مشهودی است که نیاز به پیگیری و برخورد حقوقی دارد.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد بیان داشت: امیدواریم با برخورد قاطع با توهین‌کنندگان، دیگر شاهد این‌گونه اقدامات نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه