اخبار داغ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه مطرح کرد؛

توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه

توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه
حجت الاسلام فاطمیان گفت: از ابتدای آبان تاکنون ۸ هزار بسته کمک معیشتی توسط هیئت های مذهبی، بسیجف خیرین و طلاب و روحانیون بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، مواسات و همدلی در دوره کرونا، هیئت های مذهبی، طلاب و روحانیون به همراه خیرین نخستین کسانی بودند که پا در عرصه میدان نهادند و به کمک همنوعان خود شتافتند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و در ادامه کمک های مومنانه از ابتدای آبان تاکنون ۸ هزار بسته کمک معیشتی توسط هیئت های مذهبی، بسیج، خیرین و طلاب و روحانیون بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شده است.

فاطمیان بیان داشت: در حال حاضر ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی که با مشارکت بنیاد مستضعفان، خیرین و هیئت های مذهبی تهیه شده بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می شود.

کمک ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی انجمن حمایت از بیماران کلیوی تربت حیدریه به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوندی

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به همت خیرین تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ سری جهیزیه به بیماران دیالیزی و پیوندی تربت حیدریه اهدا شد

حسین باقریان افزود:  انجمن خیریه بیماران کلیوی این شهرستان با همکاری بنیاد خیریه خجسته حامی بیماران دیالیزی و پیوندی و خیرین تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به بیماران دیالیزی و پیوندی اهدا نمودند.

وی بیان کرد: هر سبد معیشتی شامل اقلامی مانند: برنج، روغن، قند، چای، حبوبات و رب  به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه