اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی:

۶۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند امانت داده شد

۶۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند امانت داده شد
سید ابوالفضل محبان گفت: ۶۳۰ قلم تجهیزات پزشکی از محل بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان امسال به بیماران نیازمند به امانت داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک، سید ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: رویکرد اصلی این بانک به امانت دادن تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند است.

محبان گفت: تجهیزات پزشکی که این بانک به بیماران نیازمند به امانت می دهد، تجهیزاتی است که یا در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دارد و یا تجهیزاتی است که مردم به عنوان نذر سلامت به این بانک تقدیم کرده اند.

وی اعلام کرد: در سال جاری از محل بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان ۶۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند به امانت داده شد.

وی گفت: ۳۰ کپسول اکسیژن و هشت دستگاه اکسیژن ساز از جمله تجهیزات پزشکی بوده اند که به بیماران متقاضی به امانت سپرده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: ۵۰ کپسول اکسیژن و تعدادی دستگاه اکسیژن ساز نیز به این بانک تحویل شده اند و خواهند شد تا به بیماران متقاضی امانت داده شوند.

وی یادآور شد: تجهیزاتی که به امانت به بیماران اهدا شده اند دوره استفاده آنها ۱۵ تا ۴۵ روز بوده است که پس از پایان دوره استفاده، دوباره این تجهیزات به این بانک پس داده شده اند تا به دیگر بیماران به امانت داده شوند.

وی دعوت کرد: هم استانی ها نذور سلامت خود را در قالب تجهیزات پزشکی و یا مبالغ نقدی به این بانک تقدیم کنند تا بتوان بیماران متقاضی بیشتری را پوشش داد.

محبان یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان به زودی کمپینی را در فضای مجازی راه اندازی و اطلاع رسانی خواهد کرد تا علاقمندان، مبالغ نقدی خود را ( در حد توان) به شماره حسابی که اعلام خواهد شد، واریز کنند تا تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند خریداری شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه