اخبار داغ

محمودزاده: زمان نقل و انتقالات نیم فصل بعد از پایان دور رفت است/ تاریخ دقیق به زودی اعلام می شود

محمودزاده: زمان نقل و انتقالات نیم فصل بعد از پایان دور رفت است/ تاریخ دقیق به زودی اعلام می شود
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیستم، قطعا بعد از پایان دور رفت مسابقات آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیستم از ۱۵ بهمن آغاز نمی شود و قطعا بعد از پایان دور رفت و انجام مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر نقل و انتقالات نیم فصل شروع  خواهد شد  که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در این فصل به دلیل انتشار ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر فوتبال ایران و جهان به دلیل بیماری کووید ۱۹ حتی امکان عدم برگزاری مسابقات نیز وجود داشت و بر همین اساس طبق قوانین TMS فیفا همزمان با اعلام زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل باید زمان نقل و انتقالات نیم فصل نیز اعلام می گردید.

, TMS,

وی افزود: اکنون که برنامه  دقیق پایان نیم فصل مسابقات اعلام شده، بنابراین زمان دقیق نقل و انتقالات زمستانی نیز تعیین و اعلام می شود که این بازه زمانی قطعا بعد از پایان دور رفت مسابقات خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه