اخبار داغ

با انتخاب پیمانکار؛

رستگاری کارگران بیکارشده فضای سبز با عبور از خان هفتم/ کارگران در امور شهر منطقه ۴ زنجان به کارگیری می‌شوند

رستگاری کارگران بیکارشده فضای سبز با عبور از خان هفتم/ کارگران در امور شهر منطقه ۴ زنجان به کارگیری می‌شوند
کارگران فضای سبز شهرداری زنجان که با ورود فصل سرما بیکار شده بودند با انتخاب پیمانکار برای امور شهر منطقه 4 در این بخش به‌کارگیری می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; کارگران فصلی فضای سبز شهرداری زنجان همه‌ساله از اواخر اسفندماه یا اوایل فروردین‌ماه جذب شده و با اتمام فصل کاری با ورود به فصل سرما بیکار می‌شدند و دغدغه بزرگی برای آن‌ها و خانواده‌شان شده بود اما امسال شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان، آستین همت را در جهت احقاق حق کارگران و حمایت از این قشر آسیب‌پذیر به‌ویژه در دوران کرونا بالا زده و قصد حمایت از آن‌ها را داشتند که بر این اساس، تمام کارگران فضای سبز طبق معیارهای لازم، امتیازبندی شدند تا در آینده به ترتیب اولویت و از بالاترین امتیاز تا پایین‌ترین امتیاز، جذب شهرداری شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

بعد از پالایش و امتیازبندی کارگران فضای سبز، 535 نفر حائز امتیاز بالا شده بودند که 400 نفر در فضای سبز مناطق 4 گانه شهری زنجان به‌کارگیری شده و 135 نفر باقی‌مانده مقرر شد طبق وعده رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان در امور شهر منطقه 4 به‌کارگیری شوند.

,

فراخوان مناقصه امور شهر منطقه 4 طی 2 مرحله انجام و در نهایت، پیمانکار مربوط در روز اول بهمن‌ماه انتخاب و نهایی شد.

,

 

,

*‌ 135 نفر از کارگران فضای سبز در امور شهر منطقه 4 مشغول می‌شوند

, *‌ 135 نفر از کارگران فضای سبز در امور شهر منطقه 4 مشغول می‌شوند, *‌ 135 نفر از کارگران فضای سبز در امور شهر منطقه 4 مشغول می‌شوند,

منصور مرادلو، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان، چندی پیش (9 آذر) به خبرنگار موج رسا؛ گفته بود: با توجه به وسیع بودن منطقه 4 شهرداری و وجود شهرک‌های اقماری و همچنین مشکل در جمع‌آوری زباله این منطقه، مقرر شد 135 نفر باقی‌مانده جهت تقویت قسمت امور شهر منطقه 4 اختصاص داده شود.

,

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برون‌سپاری قسمت امور شهر منطقه 4 شهرداری زنجان هم‌اکنون در مرحله فراخوان قرار دارد، اظهار داشت: با مشخص شدن پیمانکار، کارگران در این قسمت مشغول خواهند شد البته فعلاً تا انتخاب پیمانکار به عنوان کارگر فضای سبز با شهرداری قرارداد دارند.

,

وی تصریح کرد: به دلیل سخت بودن کار امور شهر، حقوق پایه، مزایا و امور رفاهی این 135 نفر، ارقام بالا در نظر گرفته شده و تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن نیز لحاظ شده است.

,

مرادلو ادامه داد: قرارداد این‌ها نیز سه‌ساله در نظر گرفته شده و فصلی نیستند.

,

 

,

*‌ حمل زباله منطقه 4 با انتخاب پیمانکار، مکانیزه می‌شود

, *‌ حمل زباله منطقه 4 با انتخاب پیمانکار، مکانیزه می‌شود, *‌ حمل زباله منطقه 4 با انتخاب پیمانکار، مکانیزه می‌شود,

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در خصوص مناقصه امور شهر منطقه 4 گفت: امیدواریم با انتخاب پیمانکار مناسب بتوانیم حمل مکانیزه زباله در سطح شهرداری اجرا شود.

,

وی اظهار داشت: برنامه بر این است که در صورت انتخاب پیمانکار امور شهر منطقه 4، تعدادی از نیروهای موجود فعلی که کار می‌کنند به این بخش انتقال پیدا کرده و تعدادی هم از نیروهایی که دارای امتیاز بالایی در امتیازبندی بودند، معرفی کنیم و پیمانکار نیز بتواند کارش را آغاز کند.

,

 

,

*‌ پیمانکار امور شهر منطقه 4 انتخاب شد

, *‌ پیمانکار امور شهر منطقه 4 انتخاب شد, *‌ پیمانکار امور شهر منطقه 4 انتخاب شد,

منصور مرادلو، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اتمام مناقصه امور شهر منطقه 4 گفت: این مناقصه 3 شرکت‌کننده داشت که در نهایت، یکی از آن‌ها برنده شد و انتخاب آن نیز صورتجلسه شده و قرار است تا ظرف چند روز آینده با امضای قرارداد و ارائه تعهدات، مشغول به کار شود.

,

وی با بیان اینکه 141 کارگر با این پیمانکار مشغول به کار خواهند شد، اظهار داشت: همه آن‌ها از کارگران فضای سبز هستند که هم‌اکنون تعدادی مشغول‌اند و تعدادی نیز در بیرون منتظر بودند که با این قرارداد، برمی‌گردند و مشغول به خدمت در امور شهر منطقه 4 شهرداری زنجان می‌شوند.

,

مرادلو با بیان اینکه طی 4 ماه گذشته، تلاش‌های بسیاری برای انجام مناقصه و عقد این قرارداد انجام شده بود که خوشبختانه نتیجه داد و پیمانکار مربوطه برای امور شهر منطقه 4 انتخاب شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرارداد قبلی لغو شده بود و پیمانکاران نیز به دلیل گرانی، نمی‌کردند که در مناقصات شرکت کنند اما 3 شرکت قوی در مناقصه، شرکت کردند و یکی از آن‌ها که تجربه و سابقه خوبی داشت، برنده این مناقصه شد و کارگران در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد تا کارش را آغاز کند.

,

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی 2 دغدغه و نگرانی داشتیم، گفت: مورد اول، اشتغال کارگران بود که در شرایط رکود و تورم در بیرون مانده و ماه‌ها منتظر بودند و مورد دوم نیز وضعیت بهداشت و نظافت شهر بود که بیشترین نگرانی نیز از این جهت بود که شهر، پاک باشد تا رضایت شهروندان نیز جلب شود.

,

وی مکانیزاسیون در جمع‌آوری زباله‌های شهری را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: متاسفانه زنجان، جزء آخرین شهرهایی است که به سمت مکانیزه کردن حمل زباله می‌رود که به همین دلیل، انتخاب پیمانکار با تجهیزات و ماشین‌آلات مکانیزه، حرکت رو به جلویی بود و تلاشمان بر این خواهد بود که در مناطق یک، 2 و 3 شهرداری زنجان نیز در راستای مکانیزه کردن، قدم برداریم.

,

 

,

*‌ کارگران امور شهر منطقه 4 با عقد قرارداد 3 ساله، امنیت شغلی خواهند داشت

, *‌ کارگران امور شهر منطقه 4 با عقد قرارداد 3 ساله، امنیت شغلی خواهند داشت, *‌ کارگران امور شهر منطقه 4 با عقد قرارداد 3 ساله، امنیت شغلی خواهند داشت,

مرادلو گفت: به دلیل 3 ساله بودن قرارداد امور شهر منطقه 4 ، کارگران از امنیت شغل و قرارداد برخوردار خواهند شد.

,

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه حقوق پایه کارگران امور شهر منطقه 4 نسبت به سایر کارگران خدماتی شهرداری، بالاتر است که سبب رضایتمندی کارگران می‌شود، اظهار داشت: با همدلی و همکاری نزدیک شهرداری و شورای شهر، بیمه تکمیلی و سایر امور رفاهی نیز برای این کارگران لحاظ شده است.

,

وی با بیان اینکه پیمانکار مربوطه موظف به استفاده از کارگران معرفی‌شده از سوی شهرداری زنجان است، تصریح کرد: فقط رانندگان از سمتاین پیمانکار خواهند بود.

,

مرادلو خاطرنشان کرد: قرارداد قبلی پیمانکار امور شهر منطقه 4 در یکی از استان‌های شمالی کشور بود که اخیراً به اتمام رسیده و تجهیزات و ماشین‌آلات این شرکت، آزاد شده است لذا تلاش خواهیم کرد تا بقیه ماشین‌آلات مکانیزه این شرکت را در سایر مناطق شهری زنجان استفاده کنیم.

,

وی افزود: در صورتی که بتوانیم سایر ماشین‌آلات پیمانکار را از طریق اجاره در مناطق دیگر به‌کارگیری کنیم برای شهر زنجان خوب می‌شود.

,

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص زمان آغاز به کار پیمانکار امور شهر منطقه 4 گفت: مقرر شده بلافاصله نسبت به امضای قرارداد و ارائه تعهدنامه‌هایش اقدام کند و کارگاه امور شهر در کنار پارکینگ اتوبوسرانی نیز در اختیار شرکت قرار گیرد تا کارگران نیز از سوی شهرداری معرفی شده و پیمانکار با نظارت شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان، فعالیتش را آغاز کند.

,

وی با تاکید بر اینکه ضمن نظارت بر فعالیت پیمانکار، حقوق کارگران را نیز پیگیری خواهیم کرد، افزود: همدلی و همراهی خوبی در شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان ایجاد شده و تلاش بر این است که کارها با صداقت و پاکی به جلو برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه