اخبار داغ

ملت ما تاریخ‌ساز شد/ تا قبل از 22 بهمن واکسیناسیون گروه‌های خاص را آغاز می‌کنیم

ملت ما تاریخ‌ساز شد/ تا قبل از 22 بهمن واکسیناسیون گروه‌های خاص را آغاز می‌کنیم
وزیر بهداشت گفت: هرگونه ساده‌انگاری ما در مقابل این بیماری یک پیک سنگین از ابتلا و مرگ و میر را تحمیل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا در استانداری هرمزگان اظهار کرد: امروز موفق به افتتاح 30 پروژه بهداشت و درمانی در استان شدیم که بسیار مشتاق بودم تا در جمع مردم عزیز حضور پیدا کنم اما محدودیت‌های کرونا در این زمینه مانع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تقدیر از همه دستگاه‌ها و بخش‌ها در کمک به مهار بیماری کرونا، عنوان داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند ما این بود که در اوج تحریم‌های ظالمانه در عرصه بین المللی درخشیدیم و در روزهایی که مردم قدرتمندترین کشورهای دنیا قربانی کرونا می‌شوند و شمار کشته‌ها در یک روز به بیش از 4000 نفر و در برخی از کشورها از 1600 نفر عبور کرده اما اکنون در کشورمان به شمار تلفات زیر 100 نفر رسیدیم که البته این داغ برای همه ما سنگین است و باید دست در دست هم آن را روز به روز کم و کمتر کنیم تا دیگر هیچ عزیزی را در اثر کرونا در کشورمان از دست ندهیم.

,

وزیر بهداشت ادامه داد: جز با همراهی همه دستگاه‌ها نمی‌شد به شرایط امروز برسیم و تداوم آن نیز با همدلی و همگرایی میسر است.

,

وی تأکید کرد: همواره نگران بازگشتن یک پیک سنگین از کرونا به کشور هستیم و این ممکن است ناشی از شکل‌گیری انبوهی از مسافران و طوفانی از سفرهای سازمان نیافته باد که ما را گرفتار شرایط بسیار سختی کند.

,

وزیر بهداشت نسبت گرفتار شدن در ورطه دیگری از ابتلا به بیماری کرونا هشدار داد و گفت: در اردیبهشت امسال نیز گفتم که اگر ساده‌انگاری کنیم، در دقیقه 90 گل خواهیم خورد و این اتفاق هم افتاد و پیک دیگری از بیماری کرونا را در کشور شاهد بودیم.

,

وی عنوان داشت: ملت ما در مقابله و مدیریت بیماری کرونا تاریخ‌ساز شد و این همه مراقبت و تلاش شبانه‌روزی آحاد مردم در این میدان و سختی‌ها و تنگی معیشت و ... که در طول این مدت وجود داشته را نباید با یک ساده‌انگاری عمومی به پیک دیگری برسانیم که شمار بالایی از ابتلا و مرگ و میر را در کشور بدنبال داشته باشد.

,

همکاری با کوبا در تولید واکسن را ادامه می‌دهیم

, همکاری با کوبا در تولید واکسن را ادامه می‌دهیم,

وزیر بهداشت با تشریح توانمندی‌های کوبا در تولید واکسن و همکاری‌های مشترک با این کشور و استفاده از واکسن هپاتیت ساخت این کشور و کمک به مهار این بیماری در کشورمان، گفت: ما فاز سوم انسانی همکاری برای تولید واکسن کرونا را در رازی انجام خواهیم داد و در بهار به توانمندی کامل تولید انبوه واکسن خواهیم رسید تا بتوانیم تزریق عمومی آن را آغاز کنیم.

,

تا قبل از 22 بهمن واکسیناسیون گروه‌های خاص را آغاز می‌کنیم

, تا قبل از 22 بهمن واکسیناسیون گروه‌های خاص را آغاز می‌کنیم,

نمکی به عنوان مژده‌ای به جامعه اظهار کرد: تا قبل از 22 بهمن با واکسن وارداتی، واکسیناسیون گروه‌های خاص را آغاز خواهیم کرد و با استفاده از مجاری تأمین واکسن و از کوواکس نیز سهمیه‌ای را دریافت خواهیم کرد و اطلاعات آن را بزودی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه