اخبار داغ

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

۹۰۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری می کنند

۹۰۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری می کنند
سلیمانی گفت: 9000 گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای اجرای طرح ها و برنامه ها همکاری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک سعید سلیمانی ظهر امروزدر مراسم رزمایش ورزش احسان که در سالن ورزشی شهید چاغروند برگزار شد با بیان اینکه مشکل مدیریتی و منابع از مهمترین مشکلات در کشور است اظهار داشت: در هر جایی که کار به مردم سپرده شده مشکل مدیریتی و منابع حل شده است؛ همچنین در موضوعات اساسی انقلاب اسلامی راهبرد رهبری این است که مسائل را هنرمندانه به دست مردم بسپاریم که این موضوع در بنیاد احسان سرلوحه قرار داده شده و سعی بر این بوده هر کاری می کنیم در چرخه مدیریت مردمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ۹ هزار گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری می کنند که استان لرستان با همکاری ۷۰۰ گروه جهادی، رتبه نخست را دارد؛ گروه های جهادی فرصتی فراهم کرده اند که فعالیت این گروه ها منجر به حل مسائل و مشکلات می شود و با این کار محدوده مدیریتی و منابع رفع می شود.

,

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عنوان کرد: هسته مرکزی گفتمانی رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرنیی است و یکی از ابزارهایی که می توان جریان امید را در جامعه تقویت کرد، ورزش است.

,

وی با بیان اینکه ورزش پایه یکی از مزیت های استان لرستان است تصریح کرد: اگر جریانات مردمی را بر روی مزیت ها مستقر شوند، منجر به استفاده بهینه از ظرفیت ها است؛ در استان تمرکز ویژه ای بر روی کشتی انجام خواهد شد و استعداد یابی در این حوزه یکی از محورهای اصلی است.

,

سلیمانی گفت: قرار شد با محوریت ورزش کشتی، جریان امیدبخشی احیا شود؛ ۷۰۰ گروه پوریای ولی در استان وجود دارد  که در همه مسائل به کمک مردم می شتابند و این فصل مشترک ما با ورزش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه