اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی مطرح کرد:

اعتماد دوباره به برجام آب در هاون کوبیدن است

اعتماد دوباره به برجام آب در هاون کوبیدن است
وهاب تقی زاده گفت: نمی توانیم به وعده های پوچ و توخالی کشورهای غربی نیز اعتماد کرد و اعتماد به برجام آب در هاون کوبیدن است و نباید دوباره به امریکایی ها و کشورهای غربی اعتماد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  وهاب تقی زاده در گفت و گو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  با اشاره به سیاست های چندگانه ایالات متحده امریکا گفت: امریکا با اجرای سیاست های مختلف در منطقه و جهان به دنبال یک جهان گشایی بزرگ بود ولی ماهیت ذاتی خود را در انتخابات اخیر خود به تصویر کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, صبح زاگرس,

وی افزود: شیوه دوموکراسی امریکایی ها در انتخابات امریکا به خوبی بیان کننده ماهیت ذاتی آن است که شبهه تقلب و عدم تمکین از قانون توسط ترامپ و امریکایی ها باعث شد تا حوادث فتنه 88را که انان حمایت ویژه می کردند امروز خودشان در همن نقشه و مردابی که برای تدارک دیده بودند گرفتار شدند.

,

این کاشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وقتی فریاد دوموکراسی سر می دهند و خودشان و انتخاباتشان ذات آمریکایی ها را به همه جهان به تصویر کشاند و این حقوق بشر امریکایی و حمله به کنگره امریکا را به عنیه همه جهانیان مشاهده کردند.

,

وی افزود: قانون مداری امریکا بیانگر فریادهای پوشالی امریکایی ها بود به طوری که خبرگزاری ها و رسانه های امریکایی و انگلیسی نیز به آن اذعان کرده اند .

,

تقی زاده گفت: در خصوص اعمال تحریم ها در زمان اوباما و ترامپ نیز شاهد هستیم که سیاست های آنان چه با برجام و چه بی برجام یکی است و به خوبی می بینیم حتی در زمینه دارو نیز ما را تحریم کردند و وقتی دختر بچه معصوم پروانه ای که نیازمند دارو در اهواز بود به علت همین تحریم ها و نبود دارو جانش را از دست داد و یا در بیمارستان های کشور برخی بیماران سرطانی و هموفیلی با کمبود و تحریم شدید داروئی مواجه هستند.

,

وی افزود: جنایات امریکایی ها در بحث تحریم ها به خصوص در حوزه دارو نمونه ای روشن از جنایات حقوق بشر امریکایی است که امروز درحال اجرا است و شاهد مرگ بیماران به دلیل نبود دارو هستیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر امریکای ها ادعا دارند با نظام ما مشکل دارند پس چرا باید کودکان قربانی شوندف اینجا است که ماهیت و ذات پلید انان برای همه عیان می شود که نه تنها با نظام ما بلکه با ملت ما نیز مشکل دارند ولی به لطف الهی با اعتماد به جوانان نخبه کشور امروز در بسیاری از حوزه ها به مرز خودکفایی رسیده ایم.

,

وی افزود: شاید معدود کشوری در جهان هستیم که با وجود این همه تحریم روی پای خودمان ایستادیم و مقاومت جانانه کرده ایم که این نیز ریشه در فرهنگ و دین ما و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری است که پایه آن ظلم ستیزی است .

,

تقی زاده گفت: این روزها و در استانه مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید امریکا هستیم که بدون شک برخی ها امدن وی را یک حرکت رو به جلو قلمداد می کنند ولی غافل از این که همین بایدن زمانی معاون رئیس جهمور امریکا بود و بیشتر تحریم ها در زمان وی اعمال شده است.

,

وی تاکیدکرد:در زمان حضور وی در دولت اوباما ما نیز تحریم های شدیدی شده ایم و دوباره برخی ها خوشبینانه از به جریان انداختن برجام با بایدن صحبت می کنند، برجامی که نتوانست مشکلات بیماران و نیاز داروئی کشور را برطرف کند چگونه است که دوباره له آنان اعتماد کنیم.

,

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: ملت ما نه به امریکا و نه بایدن هرگز اعتماد نخواهد کرد چرا که آزموده را آزمودن خطاست و امریکا در برجام فرصت طلایی برای اثبات اعتماد خود را داشت ولی با خروج از ان و عدم پایبندی به تعهداتش  بار دیگر ذات پلید خود را به نمایش گذاشت.

,

وی گفت: نمی توانیم به وعده های پوچ و توخالی کشورهای غربی نیز اعتماد کرد و اعتماد به برجام آب در هاون کفتن است و نباید دوباره به امریکایی ها و کشورهای غربی اعتماد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه