اخبار داغ

رئیس اداره راهداری شهرستان خبر داد؛

مسدودشدن راه ارتباطی تعدادی روستای سنقروکلیایی بر اثر برف و کولاک

مسدودشدن راه ارتباطی تعدادی روستای سنقروکلیایی بر اثر برف و کولاک
مهدی دبیریان گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید که طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان سنقروکلیایی آغاز شد، راه ارتباطی ۴ روستا با مرکز شهر قطع شده بود که مجددا بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دبیریان در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید که طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان آغاز شد راه ارتباطی ۴ راه روستایی با مرکز شهر قطع گردید که بازگشایی شد.

وی ادامه داد: محورهای درگیر گردنه کشکمیر محور سنقر به کامیاران به علت کولاک شدید و احتمال سقوط بهمن با توجه به باز گشایی امروز مجدداً مسدود شد.

وی مجموع نیروهای راهدار آماده باش و مستقر در راهدارخانه های سطح شهرستان و درگیر برف روبی را ۱۹ نفر و مجموع ماشین آلات سازمان درگیر را ۲۱ دستگاه اعلام کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنقروکلیایی، برف روبی ۶۵۰ کیلومتر، شن و نمک پاشی ۴۰۰ تن ، کمک رسانی به ۱۱ دستگاه خودرو و اسکان ۱۲ نفر در راهدارخانه خسرو آباد را از مجموعه اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنوان کرد.

دبیریان با بیان اینکه ۷۰۰ کیلومتر بارش برف در محورهای شهرستان و نیروهای درگیر در محور را ۳۰ نفر اعلام کرد افزود: از ابتدای صبح امروز جهت جلوگیری از یخ زدگی جاده ها نیروهای راهداری مشغول نمک پاشی و برف روبی در تمامی حوزه‌ها است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه