اخبار داغ

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خنداب عنوان کرد

وجود ۸ مدرسه کانکسی در خنداب/ دانش آموزان «میثم آباد» دهه فجر صاحب مدرسه می‌شوند

وجود ۸ مدرسه کانکسی در خنداب/ دانش آموزان «میثم آباد» دهه فجر صاحب مدرسه می‌شوند
سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خنداب با اشاره به اینکه ۸ مدرسه کانکسی در خنداب وجود دارد گفت: در خنداب دانش آموزان روستاهای ثمر دشت، چخماق تپه، دارانجیر، قطب‌آباد، قزل‌قلعه، کله بید، گوره زار و عباس‌آباد در کانکس مشغول به تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کوهی سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب با اشاره به اینکه ۸ مدرسه کانکسی در خنداب وجود دارد گفت: در خنداب دانش آموزان  روستاهای  ثمر دشت، چخماق تپه، دارانجیر، قطب آباد، قزل‌قلعه، کله بید، گوره زار و عباس‌آباد در کانکس مشغول به تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

, ,

وی ادامه داد: دانش آموزان روستای میثم آباد نیز در کانکس بودند که با همت خیرین و پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر در ساختمان آموزشی هستند که در دهه فجر امسال رسماً افتتاح خواهد شد.

,

کوهی بیان کرد: همچنین با همت خیرین و اداره  نوسازی و مجمع خیرین استان کار ساخت مدرسه روستای گوره زار آغاز شده و از آبانماه سال جاری کلنگ مدرسه زده شده و مهر ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و دانش آموزان از مدارس کانکسی خارج خواهند شد.

,

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان خنداب افزود: با توجه به پیگیری هایی که در چند ماهه اخیر صورت گرفته است، ساخت مدرسه دارانجیر نیز در اولویت کار قرار گرفته است و اگر پیمانکار بتواند کار را طبق موعد تحویل دهد امیدواریم مهر سال آینده دانش آموزان روستای دارانجیر نیز از کانکس خارج شده و در ساختمان آموزشی تحصیل کنند.

,

کوهی خاطر نشان کرد: اولویت ما برای ساخت مدارس، روستاهایی بودند که تعداد دانش آموزان بالایی دارند. تعدادی دیگر از روستاها که در کانکس تحصیل می کنند  جمعیت  دانش آموزی بالایی ندارند اما از نظر ما یک نفر هم نباید در کانکس باشد و پیگیر هستیم که این مهم انجام شود.

,

وی افزود: مدارس کانکسی امکانات حداقلی و اولیه را دارند اما برای دانش آموزان راضی کننده نیست، تمام تلاش انجام می شود که دانش آموزان این روستاها وارد ساختمان آموزشی شوند و مشکلاتی نداشته باشند با توجه به شرایط، پیگیری‌های لازم در حال انجام است و با حمایت خیرین تلاش‌ها زودتر به نتیجه خواهد رسید.

,

  کوهی گفت: اگر یک خیری یک قسمت از کار ساخت مدرسه را آغاز کند یک امتیاز خوبی است و  آن مدرسه به طرح اولویتی تبدیل می‌شود و کار ساخت مدرسه به‌صورت مشارکتی بهتر و زودتر پیش خواهد رفت.اما اگر بر اساس وظیفه اداری صورت گیرد با توجه به تعداد مدارس کانکسی استان ممکن است زمان‌بر باشد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کلاس ششم به دوره ابتدایی اضافه شد در تعداد معدودی از روستاها نیز یک کلاس در کانکس هستند. پیگیری‌ها با حمایت خیرین و کمک استان به‌صورت جدی در دستور کار قرارگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه