اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه صحنه:

گروه‌های جهادی سپاه به کمک مددجویان بهزیستی شتافتند

گروه‌های جهادی سپاه به کمک مددجویان بهزیستی شتافتند
مسعود کاظمی گفت: سپاه پاسداران با عقد قرار داد با سازمان بهزیستی برای تهیه مسکن معلولین تلاش خود را برای خدمت به این افراد کرده و با تشکیل گروه‌های جهادی برای شناسایی افراد محروم و کمک رسانی به این افراد تلاش برای ارائه دادن هرچه بهتر خدمات داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، امام جمعه صحنه به همراه فرمانده سپاه این شهرستان با جمعی از معلولین در اداره بهزیستی دیدار کردند.

در این دیدار معلولین ضمن خیر مقدم به امام جمعه و فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان با معرفی خود و عنوان کردن درخواست هایشان از این دو مقام به بحث و گفت و گوی صمیمانه پرداختند.

حجت الاسلام خاص امیری با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، اظهار داشت: برآورده کردن نیازهای معلولین تکلیف شرعی و قانونی ماست و خدمت به این قشر از جمله الطاف خداوند است که شامل حال هر کسی نمی شود.

وی در ادامه از تشکیل جامعه معلولین در این شهرستان و پویایی معلولین برای مطالبه کردن احقاق خود ابراز خرسندی کرد و گفت: که از هیچ تلاشی برای برآورده ساختن نیازها و درخواست معلولین دریغ نمی کند.

مسعود کاظمی فرمانده سپاه ناحیه صحنه بیان داشت: خدمت به محرومین و معلولین نزد خداوند پاداشی بس بزرگ دارد و از اینکه شاهد موفقیت های معلولین در سطح شهرستان است ابراز خوشحالی کرد و افزود: سپاه پاسداران با عقد قرار داد با سازمان بهزیستی برای تهیه مسکن معلولین تلاش خود را برای خدمت به این افراد می کند و با تشکیل گروه های جهادی برای شناسایی افراد محروم و کمک رسانی به این افراد تلاش برای ارائه دادن هرچه بهتر خدمات داشته است.

حسین ادیبان رئیس اداره بهزیستی صحنه نیز در این دیدار گفت: از هیچ تلاشی برای برآورده ساختن نیاز جامعه هدف بهزیستی دریغ نمی کند و در جهت رفاه حال معلولین در زمینه مسکن، اشتغال و ازدواج آنها تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: بهزیستی به تنهایی موفق به انجام امور مربوطه نمی شود و نیازمند کمک های مسئولین ذیربط برای هرچه بهتر انجام شدن امور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه