اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

تبلیغ هنرمندان برای خانه دار شدن در دوبی/ چند می‌گیری بدبخت کنی؟

تبلیغ هنرمندان برای خانه دار شدن در دوبی/ چند می‌گیری بدبخت کنی؟
برخی از بازیگران و ورزشکاران در شرایطی این روزها در فضای مجازی برای شرکتی در دوبی تبلیغ می کنند که تجربه ثابت کرده همواره ورود غیر تخصصی هنرمندان به موضوعات مختلف دستاورد تلخی برای مردم به همراه داشته است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد هاشمی، بازیگری که تا به حال سعی کرده در نقش های مذهبی و ارزشی بازی کند و به قول خودش تا حالا 27 بار در فیلم های مختلف سینمایی شهید شده، به تازگی در پیامی ویدئویی به تبلیغ شرکت «داماک» پرداخته؛ شرکتی که در دوبی به کار ساخت برج و خانه مشغول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید جواد هاشمی,

پیامی که واکنش و عکس العمل های شدیدی از کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. البته پیش از او بسیاری دیگر از بازیگران و ورزشکاران به تبلیغ این شرکت اشاره داشته اند.  

,

, ,

همه این بازیگران و ورزشکاران در این پیام ویدئویی سعی دارند تا به مخاطبان و طرفداران خود بگویند که اگر می خواهند آینده ای روش و بهتر برای فرزندان خود داشته باشند، در این شرکت سرمایه گذاری کنند تا زندگی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

,

فارغ از اینکه این شرکت در دوبی امارات چقدر موفق بوده و یا قرار است یک کلاهبرداری از هم وطنان ما صورت بگیرد؛ ورود هنرمندان، ورزشکاران و چهره هایی که مردم به آن ها اعتماد دارند و برای حرف آن ها ارزش قائل اند به چنین ماجرایی و تشویق مردم به خارج کردن ارز از کشور و اینکه در ایران هیچ آسایشی برای ما وجود ندارد و اگر به فکر آینده روشنی برای خانواده خود هستید و یا به فکر مهاجرت، به این شرکت اعتماد کنید؛ به جز ورود مردم به داستانی که ممکن است عابقت ناخوشایندی برای آن ها داشته باشد، چه پیامد دیگری دارد؟!

,

سلبریتی ها و هنرمندان بارها ثابت کرده اند وقتی در ماجرایی که تخصص و اطلاعات اندکی در آن دارند، ورود می کنند و ازآن بدتر، سایرین را نیز تشویق به این کار می کنند، درنهایت به جز عذرخواهی و پشیمانی دستاوردی دیگر به جا نگذاشته اند. از تشویق مردم به رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری و پشیمانی و اظهار ندامت بعد از آن تا ایجاد کمپین و هشتگ گذاری در فضای مجازی برای جلوگیری از اعدام چند ارازل و اوباشی که جان و ناموس مردم را مورد هتک و حمله خود قرار داده بودند.

,

, ,

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون بارها به دفاع و یا مظلوم خواهی فردی در صفحات مجازی خود پرداخته و با مشخص شدن ماجرا، مجبور به عذرخواهی و ندانستن اصل داستان اشاره کرده است و یا همین اواخر ماجرای زورگیری از دختر مهراب قاسمخانی، نویسنده سریال ها و فیلم های طنز و شکایت و عصبانیت شدید او در مواجهه با فرد زورگیر، واکنش بسیاری از مردم را به همراه داشت؛ واکنشی کنایه آمیز از اینکه چرا بارها شمایی که به دفاع از این ارازل و اوباش، سینه سپر می کردید و مخالف اعدام آن ها بودید، حالا که یک سر ماجرا به دختر و ناموس خودتان رسیده، داغ شده اید و شاکی؟!

,

بهتر نیست هنرمندانی که همین اعتبار را از مردم به امانت اختیار کرده اند، به جای پر کردن جیب خودشان از درآمد ناشی از این تبلیغ، در این روزگار سخت اقتصادی، به جای تبلغ رفتن از ایران و مهاجرت و سرمایه گذاری در دوبی، هم وطنانمان را به ساختن و آبادانی کشور خودمان تشویق کنند؟

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه