اخبار داغ

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد

اختصاص 7 هزار میلیارد به آسیب دیدگان کرونایی در بخش گردشگری

اختصاص 7 هزار میلیارد به آسیب دیدگان کرونایی در بخش گردشگری
مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اختصاص 7 هزار میلیارد برای آسیب دیدگان کرونایی در بخش گردشگری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، علی اصغر مونسان پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه شرایط امروز یک اتفاق بسیار بدی را در بحث میراث فرهنگی، صنایع دستی و میراث فرهنگی به وجود آورده است، گفت: می‌توان گفت که بخش گردشگری در رده اول بخش‌های آسیب دیده از کرونا در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه بخش‌های مختلف در کشور به ویژه میراث فرهنگی با وزارت بهداشت همکاری داشتند تا بتوانند در کنترل ویروس کرونا موفق عمل کنند، اضافه کرد: همه بخش‌های گردشگری تلاش خود را در این خصوص به کار بستند و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌ها و مجموعه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت تا این ویروس بیش‌ازپیش به انتشار خود ادامه ندهد.

,

وی اذعان کرد: در این شرایط سخت، در برخی از مکان‌هایی که کمبود اماکن برای وزارت بهداشت وجود داشت، میراث فرهنگی در کنار این وزارت خانه قرار گرفت و هتل‌ها داوطلبانه ورود کردند و فضاها را برای دوره‌های نقاهت بیماران کرونایی ایجاد کردند.

,

مونسان با اشاره به اینکه در طی دو روز آینده چند پروژه حوزه گردشگری در یزد افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد افزود: توجه ویژه به بخش صنایع دستی که اقشار ضعیف را در برمی‌گیرد مورد اهتمام ما خواهد بود.

,

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در بخش صنایع دستی فروش کاهش پیدا کرده اما قطع نشده است، اظهار داشت: تولید در بخش صنایع دستی در حال انجام و حداقل فروشی نیز در این بخش وجود دارد چون بخش اعظمی از فروش در زمان رونق گردشگری امکان‌پذیر است.

,

وی به کمک دولت به بخش‌های آسیب دیده از کرونا در بحث گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: دولت برای سال آینده هفت هزار میلیارد تومان برای حمایت از بخش آسیب دیده کرونایی در نظر گرفته است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه