اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز:

آموزش آنلاین برای کلاس اولی های البرز ۵۰ درصد بازدهی داشت/ شورای مدرسه برای برپایی تدریس حضوری مختار است

آموزش آنلاین برای کلاس اولی های البرز ۵۰ درصد بازدهی داشت/ شورای مدرسه برای برپایی تدریس حضوری مختار است
یونس جاوید نسب گفت: با توجه به اینکه استان البرز همچنان با کرونا درگیر است شورای مدرسه می تواند تدریس را مجازی ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه خوشبختانه آموزش حضوری برای دانش آموزان اجباری نیست، گفت: با توجه به اینکه استان همچنان با کرونا درگیر است شورای مدرسه می تواند تدریس را مجازی ادامه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یونس جاوید نسب ارتباط چهره به چهره را موثرترین نوع آموزش برای دانش آموزان کلاس اول و دوم دانست و افزود: متاسفانه آموزش مجازی با وجود بهترین زیرساخت ها و شرایط با بازدهی 50 درصدی برای دانش آموزان ابتدایی همراه است.
,
 
,
وی با اشاره به محرومیت دانش آموزان کلاس دوم از آموزش حضوری در سال گذشته، اظهار داشت: با توجه به اینکه در چهار ماه ابتدای سال دانش آموزان اول ابتدایی هم از آموزش حضوری بهره مند نشدند اولیا به واسطه ارتقا کیفیت آموزش درخواست برپایی کلاس حضوری داشتند.
,
 
,
جاوید نسب در خاتمه به گروه بندی کلاس ها به واسطه شیوع کرونا و حضور 10 درصدی دانش آموزان در کلاس اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل را برای برگزاری کلاس های حضوری دارد اما علی رغم رعایت پروتکل های بهداشتی نگران حضور دانش آموزان در مدرسه هستیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه