اخبار داغ

واکنش معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تغییر فرماندار بویراحمد+فیلم

واکنش معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تغییر فرماندار بویراحمد+فیلم
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه فرماندار بویراحمد معرفی شده است، گفت: در خصوص فرمانداری بویراحمد ملاک ما ریل قانون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس احمد جمالی با اشاره به آخرین وضعیت  تغییر در فرمانداری  بویراحمد و مارگون گفت: فرمانداری مارگون با سرپرست اداره می شود و باید تکلیف آن مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با شاره به تغییر فرمانداری  در شهرستان بویراحمد گفت: موضوع تغییر در فرمانداری بویراحمد مطرح است و نیرو معرفی شده است، در این جریان یک بخش قضیه از طرف ما صورت می گیرد و بخش دیگر صلاحیت ها مد نظر است که در حوزه ما نیست و به دنبال چانه زنی هم نخواهیم رفت زیرا ریل ما ریل قانون است و هر موضوعی که قانون اعلام کرد باید تمکین کنیم.

,

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه در وزارت کشور تا یک نیرو حکم آن ابلاغ نشود و جلسه  معارفه برگزار نشود، امکان قضاوت نیست گفت: مواردی در تغییر فرمانداران وجود داشت که حکم ابلاغ شد و قصد معرفی داشتیم اما اعلام شد معرفی نشود بنابراین ما تابع قانون هستیم و هر موضوعی که قانونی بیان کند تابع آن خواهیم بود.

,

ادامه اظهارات مهم معاون سیاسی استاندار در کلیپ زیر آمده است: 

, ادامه اظهارات مهم معاون سیاسی استاندار در کلیپ زیر آمده است: , ادامه اظهارات مهم معاون سیاسی استاندار در کلیپ زیر آمده است: ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه