اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر داد؛

پلمپ 4 واحد صنفی و کارگاهی متخلف در شهر لنده + تصاویر

پلمپ 4 واحد صنفی و کارگاهی متخلف در شهر لنده + تصاویر
نورمحمد نعمتی از پلمپ 4 واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورمحمد نعمتی در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: در بازدید مشترک شبکه بهداشت و درمان، امور صنفی شهرستان لنده ، کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس از صنوف شهر لنده بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در این بازدید مشترک که 37 واحد صنفی و کارگاهی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، تعداد 2 واحد کارگاهی و 2 واحد اماکن عمومی ( آرایشگاه زنانه ) که مقررات، پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکردند توسط مراجع ذی صلاح پلمپ شدند.

,

, ,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت:در این بازدید از متصدیان صنوف خواسته شد که در تمامی روز خصوصا در تایم فعالیت صنفی از ماسک استفاده نمایند و برای دریافت کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت در سایت  salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و کد دریافتی را چاپ و در معرض دید نصب و نسبت به مطالعه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمایند.

,

نعمتی گفت: انتظار داریم مردم گزارشات و تخلفات بهداشتی در سطح شهر و صنوف را به سامانه مردمی وزارت بهداشت با شماره 190 گزارش نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه