اخبار داغ

استقلال صفر - سایپا ۱؛

لیگ برتر فوتبال| سلطان تساوی‌ها بالاخره بُرد/ رویای ناتمام فکری و آبی‌ها

لیگ برتر فوتبال| سلطان تساوی‌ها بالاخره بُرد/ رویای ناتمام فکری و آبی‌ها
دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با پیروزی خودروسازان به پایان رسید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار دو تیم سایپا و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، از ساعت ۱۶:۴۵ در استادیوم آزادی پیگیری شد که درنهایت

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آبی‌ها پس از یک پیروزی روحیه‌بخش در شهر تبریز و مقابل تراکتور به صدر جدول رسیده بودند و با روحیه‌ای مضاعف برای کسب هر سه امتیاز بازی در یک تقابل خانگی به میدان رفتند. استقلالی‌ها در این دیدار برای افزایش فاصله امتیازی خود با رقبا و نزدیک شدن به عنوان صدرنشینی در نیم‌فصل نیاز مبرمی به حداکثر امتیازات داشتند.

,

سایپا هم در سوی دیگر میدان با تمام قوا به میدان آمد. نارنجی‌پوشان که به دلیل روند نامناسب امتیازگیری‌هایشان به سلطان تساوی لیگ نیز شهرت دارند، در این دیدار هم از ابتدا بازی بسته را در دستور کار قرار دادند تا چشم به ضد حملات داشته باشند.

,

نیمه نخست این مسابقه بسیار پربرخورد پیگیری شد و در اکثر دقایق دو تیم بازی درگیرانه‌ای را دنبال کردند. موقعیت چندانی روی دروازه دو تیم پیش نیامد و تنها ضربه مهدی قایدی را گلر جوان تیم سایپا با کمک تیر دروازه‌اش مهار کرد.

,

نیمه دوم با حملات شاگردان ابراهیم صادقی آغاز شد و سایپایی‌ها توسط حسین مالکی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل رسیدند.

,

در ادامه کار برای آبی‌ها سخت شد و استقلال هرچه کوبید به جایی نرسید تا این دیدار با پیروزی خودروسازان پایان یابد.

,

هفته دوازدهم لیگ برتر - شنبه: 99/11/04 - ساعت 16:45
ورزشگاه: آزادی - بدونِ تماشاگر
داور: یاسر همرنگ/ کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و محسن بابایی؛ داور چهارم: حمید نادری/ کمک داوران پشت دروازه: عبدالنبی پورخلف و احمد محمدی/ ناظر داوری: بهرام پیما.

,
,
,

استقلال 
گل: - 

, استقلال , استقلال ,
,

سایپا ۱
گل: حسین مالکی (۴۹)

,
, گل: حسین مالکی (۴۹), گل: حسین مالکی (۴۹),

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

,

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب، حسین مالکی، مجید علیاری و رضا جعفری.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه