اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب:

مهاجرت معکوس به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است

مهاجرت معکوس به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است
جهانبخش حیدری گفت: مهاجرت معکوس وبازگشت مردم به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری امروز در جمع عده ای از اهالی روستای سابق سراب کولسه از توابع شهرستان اسلام آبادغرب که خواهان بازگشت به روستای متروکه خود هستند اظهار داشت:  دستگاه ها از جمله میراث فرهنگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید همه جانبه  خواسته مردم را اجابت کنند و با تمهیدات لازم، شرایط مورد نیار را برای بازگشت اهالی را فراهم سازند.

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب افزود: مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاهها از طریق همکاری باهم و همراهی با مردم با اتخاذ تدابیر شایسته زمینه این بازگشت را فراهم سازند. این روستا ازروستاهای فعال در کارهای کشاورزی و فعالیت های دامپروری بوده که در سالیان گذشته، اهالی آنرا ترک و راهی شهر اسلام ابادغرب شده و درحال حاضر با پیگیری مستمر از طریق فرمانداری و سایر دستگاهها خواستار مهاجرت از شهر به این روستا و ایجاد عمران و آبادانی آن هستند.

در این بازدید که با حضور گروه فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن شهرستان انجام شد؛ تمامی راههای لازم به منظور تسهیل گری برای بازگشت مردم به روستا به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه