اخبار داغ

رئیس پلیس راهور ناجا:

رعایت محدودیت «ترددشبانه» توسط ۸۳ درصد از مردم/ کاهش ۵۰ درصدی تردد در جاده‌ها

رعایت محدودیت «ترددشبانه» توسط ۸۳ درصد از مردم/ کاهش ۵۰ درصدی تردد در جاده‌ها
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد ه است، گفت: در بحث تردد شبانه نیز ۸۳ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدکمال هادیانفر در همایش ویدیو کنفرانسی با حضور روسای پلیس راه و راهور سراسر کشور از آمادگی و واکنش سریع، فاصله گذاری، توصیه و ترویج بهداشت، جداسازی مبتلایان و آزمایش به عنوان پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا نام برد و گفت:‌ در حوزه واکنش سریع نیروهای مسلح به خوبی عمل کردند.

وی گفت:در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز انجام‌ شد؛ بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری سه هزار تیم در این خصوص ورود کرده و در ادامه محدودیتهای کرونایی در سه مرحله انجام شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ابتدا این طرح در نوروز صورت گرفت، مرحله دوم از 12 آبان و مرحله سوم نیز از آذر اعمال شد.

وی‌گفت: در رابطه با اعمال جریمه نیز، ۹۴ درصد خودروهایی که در مناطق قرمز و ۵۱ درصد از خودرو‌هایی که در مناطق نارنجی تردد داشتند اعمال قانون و جریمه شدند.

سردار هادیانفر افزود: ۵۲ درصد از خودرو‌هایی که به طرح محدودیت‌تردد شبانه بی اعتنا بوده و تردد داشتند نیز جریمه شدند.

وی گفت: در مجموع سه مرحله اقدامات پلیس راهور ۵۰ درصد کاهش تردد را شاهد بودیم.

سردار هادیانفر با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم گفت: از هم‌اکنون نگران سفر‌های نوروزی هستیم؛ هر شهری که نارنجی و زرد اعلام می‌شود متاسفانه حجم سفر به آن شهر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری 95 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد گفت: در بحث تردد شبانه نیز 83 درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت کردند.

هادیان فر به بحث تصادفات پرداخت و گفت: در 10 ماهه سال جاری 16 درصد در جان‌باختگان تصادفات کاهش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: 51 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی در صحنه تصادف، 6 درصد حین انتقال به مرکز درمانی و 43 درصد حین درمان جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نگران وضعیت نوروز و سال آینده درباره سفرها هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم هشدار ها، باز هم برخی از مردم سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه