اخبار داغ

فرماندار همدان:

۳۴۴ میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در همدان افتتاح و اجرایی می‌شود

۳۴۴ میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در همدان افتتاح و اجرایی می‌شود
محمد علی محمدی گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 132پروژه عمرانی و اقتصادی با 344 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان همدان افتتاح و اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، محمد علی محمدی، فرماندار همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 132پروژه عمرانی و اقتصادی با 344 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان همدان افتتاح و اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرماندار همدان افزود: حدود 111پروژه عمرانی با اعتبار 216 میلیارد تومان افتتاح می شود و 28 پروژه کلنگ زنی با اعتبار128میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

,

محمدی تاکید کرد: مجموعا 132 پروژه عمرانی با اعتبار 344میلیارد تومان در قالب های مخنلف بهداشت و درمان و حمل و نقل و آب و برق ، گازرسانی نیز به بهره برداری می رسد.

,

شهرستان همدان طرح های نیمه کاره عمرانی در حوزه ورزش و بهداشت حمل و نقل و غیره دارد ، همچنین نیاز به کلنگ زنی پروژه های بیشماری در اقصی نقاط شهر دارد تا دردی از مشکلات مردم دوا شود.

,

امسال نیز نسبت به سال های گذشته شهرستان همدان از اعتبار نسبتا خوبی برخودار است که امیدواریم به تعهدات مسئولان پروژه ها در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه