اخبار داغ

مجمع کمیته ملی المپیک| درخواست طباطبایی از حمیدی و گلایه اورسجی از بودجه/ علی نژاد آمد، خسروی وفا رفت

مجمع کمیته ملی المپیک| درخواست طباطبایی از حمیدی و گلایه اورسجی از بودجه/ علی نژاد آمد، خسروی وفا رفت
در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک طباطبایی از حمیدی درخواست داشت و اورسجی از بودجه گلایه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه مجمع رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی نظراتی را در مجمع عمومی ارائه کردند.

,

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: کمیته ملی المپیک در توسعه ورزش بانوان کمک زیادی به ما کرد. ما برای توسعه برنامه‌های فدراسیون جهانی در بخش توپ در مدرسه، نیاز داریم که مربیان ما در مدارس باشند ولی آموزش پرورش اجازه نمی‌دهد ولی فدراسیون جهانی و آسیایی این موضوع را از ما می‌خواهد و از مهرزاد حمیدی می‌خواهم‌ که به ما کمک کنند.

,

مهرزاد حمیدی نیز گفت: باید این موضوع از بخش مربوط به ما دنبال شود.

,

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی نیز تاکید کرد: هر موقع درخواستی از کمیته خواستیم کمک شده اما بعد از بازی‌های جاکارتا فقط 10 درصدی که هر ساله بوده به بودجه ما اضافه شده و هیچ تغییری ایجاد نشده است. 500 میلیون تومان برای رشته ما کافی نیست و بعد دو طلای ما در جاکارتا اتفاقی نیفتاد و در بین ما و مربیان بی انگیزگی ایجاد شده است. در وزارت ورزش رشد بسیار خوبی در بودجه ایجاد شده و 50 تا 60 درصد افزایش داشتیم. ما توانایی داریم مقر فدراسیون آسیا را به ایران بیاوریم و ریاست آن را بگیریم. اگر کارگروه تخصصی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای این رشته ایجاد شود می‌توانیم مقر و ریاست کبدی آسیا را داشته باشیم.

,

مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش در اواسط مجمع وارد شد و محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته پارالمپیک نیز در میانه مجمع، از جلسه خارج شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه