اخبار داغ

تقوی در گفت‌وگو با دانا:

ادبیات رئیس جمهور نباید مرزهای اخلاقی را بشکند/ به عملکرد ۷ ساله دولت نقد وجود دارد

ادبیات رئیس جمهور نباید مرزهای اخلاقی را بشکند/ به عملکرد ۷ ساله دولت نقد وجود دارد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرگز نمی پسندیم که مدیران و مسئولان از ادبیاتی استفاده کنند که حیثیت های انسانی و مرزهای اخلاقی را می شکند، گفت: در این مساله تفاوتی میان رئیس جمهور، وزیر یا نماینده مجلس نیست.
[

«سید رضا تقوی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استفاده از ادبیات منقلی در تلویزیون گفت: ادبیات نقد یک ادبیات مشخص و معلومی در حوزه گفتار است به خصوص در حوزه حاکمیت مسئولان باید در استفاده از ادبیات به فرهنگ عمومی، ارزش های جامعه و اعتقادات مردم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه اسلامی است و برای اخلاق اسلامی حد و مرزهایی وجود دارد ادامه داد: ما معتقدیم خداوند ناظر بر گفتار و رفتار ماست و باید گفتار و رفتارمان براساس ضوابطی طراحی شود از این رو هرگونه ادبیاتی که به مرزشکنی اخلاقی منتهی شود غیر قابل قبول است.

,

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه هرگز نمی پسندیم که مدیران و مسئولان از ادبیاتی استفاده کنند که حیثیت های انسانی و مرزهای اخلاقی را می شکند تصریح کرد: فرقی نمی کند رئیس جمهور یا نماینده مجلس و وزیر وغیره اتفاقا برای مسئولان این مسئولیت سنگین تر است زیرا مدیران یک جامعه جزء خواص جامعه هستند و رفتار خواص در جامعه فرهنگ ساز است.

,

تقوی در پاسخ به اینکه چه نقدی نسبت به مواجهه رئیس جمهور با منتقدان در طول 7 سال گذشته وجود دارد عنوان کرد: نقد وجود دارد البته باید دید چگونه نقد کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه باید باشد گفت: این فرمول است که باید در نظر گرفت، باید نقد ها همراه با انصاف باشد و دفاع هم منصفانه باشد، البته مسئولین باید نقد پذیر باشند ضمن اینکه نقد باید منصفانه باشد مسئولان هم باید نقد را بپذیرند.

,

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان باید بدانند که معصوم نیستند و ممکن است خطا و اشتباه داشته باشند عنوان کرد: باید صحه صدر داشته باشند و ظرفیتشان بالا باشد نه اینکه در برابر منتقدان از ادبیات نامناسب استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از نشانه های نقد منصفانه این است که به روند کارها شتاب می بخشد ادامه داد: نقد منصفانه به سلامت کار کمک می کند.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه