اخبار داغ

گلایه رئیس شورای شهرستان بهمئی از ارتباطات ضعیف مخابرات روستایی

گلایه رئیس شورای شهرستان بهمئی از ارتباطات ضعیف مخابرات روستایی
چیره نژاد با اعلام مشکلات مخابراتی روستایی بهمئی به تفکیک حوزه های مختلف،خواهان رسیدگی مسئولان در این رابطه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفتگو با صبح زاگرس از ارتباطات ضعیف مخابرات روستایی گلایه کرد و خواهان رسیدگی مسئولان مخابراتی استان به وضعیت موجود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امان اله چیره نژاد تصریح کرد: آنتن دهی همراه اول و اینترنت در روستاهای شهرک گچ بلند، گودبن و شهید چیره نژاد بسیار ضعیف است، اختلالات آن پشتیبانی نمی شود و این روستاها اینترنت ندارند.

,

وی افزود: در روستاهای سیاهشیر، کفشکنان و شهرک ولیعصرمکالمه عادی ضعیف است و در کنار افزایش پهنای باند، نیاز به اینترنت همراه داریم.

,

رئیس شورای شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: در حوزه ممبی کل منطه روستایی ایلی آباد تا هفت چشمه نیازمند اینترنت همراه است و آنتن دهی عادی هم در این حوزه ضعیف است.

,

چیزه نژاد ادامه داد: مکالمه و اینترنت 50 درصد نقاط حوزه رودتلخ ممبی هم وجود ندارد که لازم است در این حوزه شبکه های مخابراتی تقویت شود.

,

وی در پایان گفت: در روستاهای اسلام آباد، نی کن، بابا احمد و روستاهای همجوار مکالمه و اینترنت بسیار ضعیف است که لازم است مسئولان مخابراتی استان در راستای تقویت شبکه های مخابراتی حوزه روستایی شهرستان بهمئی با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه