اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان خبر داد؛

برگزاری مراسم پیوند فاطمی با حضور ۴۰۰ زوج در کرمان

برگزاری مراسم پیوند فاطمی با حضور ۴۰۰ زوج در کرمان
اکرم رنجبر گفت: با توجه به استقبال گسترده مردمی پیش بینی می شود برای روز ولادت حضرت فاطمه (س) پیوند فاطمی برای ۳۵۰ تا ۴۰۰ زوج جوان در کرمان برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه برنامه ریزی اجرای مراسم پیوند فاطمی از جمله برنامه های کمیته خواهران در ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که از سال ۹۷ به مناسبت کنگره شهدای استان در کرمان برنامه ریزی شده و کمیته بانوان خادمین اجرای آن را پذیرفته اند، مسئله پیوند فاطمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در سه سال گذشته پیوند فاطمی در کرمان ادامه دار بوده و در سال جاری به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی و همراهانشان تصمیم گرفته شد تا مراسم عقد ۱۰۰ جوان را برگزار کنیم.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان ابراز کرد: با استقبالی خوبی که در سراسر استان صورت گرفت این مراسم در روز ولادت حضرت زینب (س) با حضور ۱۴۶ زوج در سراسر استان برگزار شد.

,

رنجبر بیان کرد: با توجه به اینکه همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم، تصمیم داریم این برنامه را به صورت منظم در طول سال انجام دهیم.

,

وی یادآور شد: در روز ولادت حضرت فاطمه (س) در تاریخ ۱۵ بهمن ماه تصمیم داریم با کمک همه ارگان هایی که به نوعی در این فعالیت نقش دارند، جشن ازدواج جوانان را برگزار کنیم.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان عنوان کرد: در مهمانسرای سپاه ثارالله با محوریت کمیته خواهران جلسه ای به منظور ایجاد هم افزایی بین اقشار مختلفی که می توانند در برگزاری مراسم پیوند فاطمی مشارکت داشته باشند، برگزار شد.

,

رنجبر گفت: در این جلسه مقرر شد که اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج کارگری، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همه ارگان هایی که می توانند در این زمینه نقش ایفا کنند همچون سازمان ورزش و جوانان استان به صورت مشارکتی پای کار بیایند.

,

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده مردمی پیش بینی می شود برای روز ولادت حضرت فاطمه (س) پیوند فاطمی برای ۳۵۰ تا ۴۰۰ زوج جوان برگزار شود.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان تاکید کرد: در سال ۹۷ مراسم پیوند فاطمی با حضور هزار و ۲۰۰ زوج برگزار شد که برای ۴۰۰ زوج ویژه شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد.

,

رنجبر اذعان کرد: برای برگزاری مراسم پیوند فاطمی آزمایشات پیش از ازدواج این زوج ها به صورت رایگان انجام می شود و اداره ثبت اسناد رسمی پذیرفته تا هزینه های عقد را به حداقل برساند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: زوج های جوان برای شرکت در این مراسم می توانند برای ثبت نام به کلیه پایگاه های بسیج مقاومت واحد خواهران در سراسر استان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه