اخبار داغ

چارک؛ شهر پروژه‌های نیمه‌تمام؛

پروژه‌هایی که کلید می‌خورد اما افتتاح نمی‌شود/ از پیست دوچرخه‌سواری تا منطقه گردشگری خور بندر چارک

پروژه‌هایی که کلید می‌خورد اما افتتاح نمی‌شود/ از پیست دوچرخه‌سواری تا منطقه گردشگری خور بندر چارک
پروژه‌های شهر بندرچارک یکی پس از دیگری نیمه‌کاره رها می‌شود تا فقط مانوری برای شهرداری و شهر چارک باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ از همان ابتدای تصدی شهرداری شهر بندرچارک، اولین پروژه ای که بسیار روی آن مانور داده شد پیست دوچرخه سواری به طول چندین کیلومتر بود، اما افسوس که این پروژه ناتمام ماند تا شروعی برای پروژه های نیمه کاره این شهر باشد، پروژه ای که در صورت کامل شدن می توانست نمای خوبی به شهر بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

پیست دوچرخه سواری نیمه‌کاره ماند تا بازارچه سیف استارت بخورد و آن نیز بلاتکلیف بماند و به ظاهر ناآراسته شهر بیفزاید، شهری که سالانه پذیرای حجم زیادی از مسافران به مقصد کیش است حالا اما پس از بازارچه سیف چندین بار خبر احداث بلوار کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش داده شده است که هنوز هم اثری از این بلوار مشاهده نشده است.

,

البته با مشاهده شالوده در کنار ساحل، زمزمه ساخت زمین والیبال و فوتبال ساحلی نیز به گوش می رسد که باید به حریم دریا دقت کنند تا خدایی ناکرده دستخوش تغییرات انسان نشود.

,

پروژه های شهر بندرچارک یکی پس از دیگری نیمه کاره رها می شود تا فقط مانوری برای شهرداری و شهر چارک باشد و  به شهر «پروژه های ناتمام نیمه کاره» شهرت یابد، حال سوال ما این است آیا پروژهای نیمه کاره به زیبایی شهر کمکی می کند؟ آیا نباید پروژه ها به اتمام برسند تا قابل بهره برداری باشند؟

,

, ,

در شهر چارک پروژه ها یکی پس از دیگری ناتمام رها می شود 

, در شهر چارک پروژه ها یکی پس از دیگری ناتمام رها می شود ,

علی محمدی از شهروندان بندرچارک درگفت و گو با خبرنگار هرمز  در خصوص پروژه های ناتمام بندرچارک اظهار کرد: به شهرهای مجاور که نگاه می کنیم تاسف می خوریم در صورتی که بندرچارک پتانسیل خیلی بیشتری نسبت به شهرهای اطراف دارد.

,

محمدی تصریح کرد:در شهر چارک پروژه ها یکی پس از دیگری ناتمام رها می شود و در بعضی از این پروژه ها فقط به نصب تابلو کفایت کرده اند پروژه ها شروع می شوند ولی تمام نمی شوند.

,

شهروند بندرچارک گفت: چارک اکنون شهری است که جولانگاه حیوانات شده است این حیوانات در برخورد با سطل های زباله منجر به ایجاد آلودگی های زیاد شده  و چهره شهر را زشت کرده است، محل دفع زباله های شهری نیز به شهر نزدیک بوده و بوی بد و دود ناشی از سوزاندن زباله ها اهالی را به شدت آزار می دهد.

,

وی ادامه داد: دراین بین زمزمه پیدایش پشه ائودس نیز این موضوع را به یک خطر بالقوه  در شهر چارک تبدیل کرده است در شان یک شهر و ساکنین آن نیست که حیوانات اهلی در آنجا رها باشند.

,

, ,

حقوق کارکنان شهرداری از طریق فروش زمین پرداخت می شود

, حقوق کارکنان شهرداری از طریق فروش زمین پرداخت می شود,

محسن حیدری از دیگر شهروندان بندرچارک در این خصوص تاکید کرد: متاسفانه در بندرچارک هر پروژه ای که توسط شهرداری شروع شده است نیمه کاره رها شده و شهردار نیز علت آن را عدم تامین اعتبار و کمبود نقدینگی می داند،حتی شهردار چارک عنوان کرده است که حقوق کارکنان را از طریق فروش زمین داده است.

,

حیدری با اشاره به زمین های تحت مزایده خاطر نشان کرد: قیمت زمین ها در اطلاعیه مزایده از ۲۰ تا ۵۰ میلیون نوشته شده است اما با مراجعه به شهرداری متوجه میشویم که قیمتها واقعی نیست و  ارزش پایه زمینها ۱۰۰ میلیون در نظر گرفته شده است.

,

, ,

وی با طرح این سوال که اگر شهرداری دچار کمبود  است چرا پروژه های زیادی را به دست می گیرد، ادامه داد: پروژه ها صرفا وسیله ای جهت دیده شدن در فضای مجازی است به گونه ای که خبر احداث بلوار کیش چندین بار در فضای مجازی منتشر شد اما در عمل چیزی مشاهده نکردیم.

,

این شهروند در خصوص کمپ گردشگری یسره افزود:  تاریخ اتمام کمپ گردشگری یسره تا دی ماه اعلام شده اما در حال حاضر جز زمین صاف  موردی مشاهده نشده است که دلیل آن را عدم تامین اعتبار اعلام کردند.

,

حیدری ادامه داد: وضعیت شهر تاسف بار است و هیچ پیشرفتی مشاهده نمی شود،  با توجه به فرسودگی موجود در آسفالت ها، خیابان ها و معابر شهر آسفالت شده اما از کیفیت لازم برخوردار نیست و ناهمواری های متعددی دارد،  از مسئولان می خواهیم تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر را مشخص کنند و مشکلات اساسی مردم را برطرف کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه