اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می شود

۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می شود
محمدی گفت: 10 هزار بسته معیشتی همزمان با دهه فجر در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر کرونا در استان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: همزمان با دهه فجر برنامه‌هایی از جمله افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی، توزیع بسته های معیشتی، اهدای تبلت و وسایل گرمایشی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره‌برداری می رسد که برخی از این واحدها در شهر و برخی در روستا هستند که همزمان با دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) افتتاح و واگذار می شوند.

,

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: همچنین در ایام‌الله دهه فجر برای هزار نفر از مددجویان فرصت شغلی ایجاد می شود که این افراد از طریق دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان که بیشتر سرپرست خانوار هستند، مشغول به کار خواهند شد.

,

محمدی فارسانی عنوان کرد: در مجموع برای ایجاد فرصت های شغلی بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان هزینه شده که یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی و کمک به افراد تحت پوشش است تا با استفاده از تسهیلات بتوانند درآمد کسب کنند.

,

وی با بیان اینکه کمک مومنانه یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در این ایام است گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی برای ایام در نظر گرفته شده که برای هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده تا در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

,

مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: با همکاری های صورت گرفته حدود ۲۰۰ تبلت و گوشی در بین دانش آموزان نیازمندی که از داشتن ابزار آموزشی در فضای مجازی محروم هستند، توزیع می شود.

,

وی اظهار داشت: علاوه بر این موارد، ۳۰۰ بخاری و آبگرمکن نیز در بین خانواده های تحت پوشش توزیع خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه