اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر/ از خانواده‌ شهدا تجلیل می‌شود

برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر/ از خانواده‌ شهدا تجلیل می‌شود
نوروز اکبری گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای این ایام در نظر گرفته شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای مجازی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: دهه فجر مظهر ایثار و فداکاری ملت ایران است که در برابر طاغوت ایستادگی کرده و حیات دوباره کشور را به رهبری امام بزرگوار ما رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب افزود: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ایام الله دهه فجر در کشور هستند ولی برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هرسال باشکوهتر از سال قبل با محوریت خود مردم برگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: برنامه های امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با اولویت حفظ سلامت مردم در شهرستان برگزار خواهد شد.

,

اکبری ضمن تشریح برنامه های دهه مبارک فجر اذعان داشت: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برای این ایام در نظر گرفته شده که با رعایت پروتکلهای بهداشتی و در فضای مجازی برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب تصریح کرد: رژه نیروهای بسیجی، نشستهای فضای مجازی، توزیع پکهای مواد غذایی در بین نیازمندان، به صدا درآوردن زنگ انقلاب، برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی و دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه