اخبار داغ

چمران:

اصلاح‌طلبان به دنبال دو قطبی‌سازی انتخابات هستند/ به دنبال مشارکت حداکثری هستیم

اصلاح‌طلبان به دنبال دو قطبی‌سازی انتخابات هستند/ به دنبال مشارکت حداکثری هستیم
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ما هیچ گاه این را صلاح و درست نمی‌دانیم که مردم در انتخابات شرکت نکنند، تصریح کرد: ایده و آرزوی ما این است که مشارکت هرچه بیشتر باشد، حتی اگر موفق نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به طرح برخی مباحث پیرامون تاثیر کاهش حضور مردم در نتیجه انتخابات، اظهار کرد: در انتخابات مجلس یازدهم کمبود حضور وجود داشت و دوستان هم این را پای این زدند که طیف های طرفدار ما شرکت نکردند ولی به طور کلی باید این عدم حضور و شرکت نکردن را بررسی کرد که چرا شرکت نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر این‌که مایوس شدن مردم از این گروه باعث شد که در انتخابات شرکت نکنند، گفت: هم در جبهه متدین و انقلابی ها و هم در گروه های اصلاح طلب این مسئله بود ولی خود اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کرده و وزن خودشان را نشان دادند اما گروه‌های مابینی و کسانی که عموماً تردید دارند، کمتر در انتخابات شرکت کردند.

,

چمران ضمن تاکید بر اینکه ما هیچ گاه این را صلاح و درست نمی‌دانیم که مردم در انتخابات شرکت نکنند، چه برنده بشویم و چه نشویم، تصریح کرد: ایده و آرزوی ما این است که مشارکت هرچه بیشتر باشد، حتی اگر موفق نشویم، و این بحثی هست که همیشه دنبال کرده‌ایم و الان هم ساز و کارهایی را که در شورای ائتلاف دنبال می‌کنیم، در این مسیر است که بتوانیم مشارکت عمومی را بیشتر کرده باشیم.

,

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تشریح ساز و کار این شورا برای افزایش حضور مردم در عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: ساز و کاری که افراد جمع باشند و در مجمع رای بگیریم و افراد در نظرسنجی ها انتخاب شوند، در این مسیر است که بتوانیم مشارکت عمومی را افزایش دهیم و در مجامع همه خانواده و آشنا دارند و حتی پیش بینی کرده ایم که هر نفر یک گروه ۱۵ نفره درست کند و این گروه های 15نفره خودشان سه نفر منتخب داشته باشند و شورای منتخب را به وجود بیاورد.

,

وی افزود: این ساز و کار را به این منظور پیش‌بینی می‌کنیم که مشارکت را حداکثری کنیم و عملاً برخلاف آنچه که گفته می‌شود عمل می‌کنیم تا مشارکت افزوده شود.

,

چمران با تاکید بر اینکه جریان مقابل به دنبال دوقطبی سازی است و کسانی که فکر می‌کنند در این دوره گروه‌های اصلاح طلب رای نمی‌آورند دچار یک توهم هستند، اظهار داشت: چنین چیزی درست نیست و ممکن است که با همین دو قطبی سازی ها و کمک های تبلیغاتی که از کشورهای دیگر می‌شود و در دوره ریاست جمهوری قبلی هم بوق های تبلیغاتی خارج به کمک تشدید دوقطبی سازی‌ها آمد، به موفقیتی دست پیدا کنند.

,

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر روز برای ایجاد دو قطبی‌سازی یک چیز را مطرح می کنند، اظهار کرد: چند روز پیش بحث واکسن را مطرح کردند در حالی که کسی نگفته بود که واکسن نزنید و فقط گفته بودند که از پول ملت واکسنی نخرید که مشکوک است و در آمریکا و اروپا تعداد زیادی تلفات داشته است. ولی این دو قطبی را ساختند و بعد مشخص شد که آن واکسن‌ها قابل اعتماد نیستند.

,

وی با اشاره به اینکه دوقطبی‌سازی‌های مذاکره و جنگ و فیلتر کردن و نکردن فضای مجازی دستاویزهایی است که وجود دارد، گفت: بزرگنمایی هم در این زمینه ها صورت می‌پذیرد و یک دو قطبی به وجود می آید که ممکن است برایشان جواب هم بدهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه