اخبار داغ

مراسم عجیب صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش؛

تجلیل از عصاره‌های ورزش بدون رعایت بدیهیات و پروتکل‌ها/ پذیرایی به‌صرف کرونا!

تجلیل از عصاره‌های ورزش بدون رعایت بدیهیات و پروتکل‌ها/ پذیرایی به‌صرف کرونا!
در مراسم تجلیل صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی، اتفاق عجیبی رخ داد که ممکن است به قیمت جان پیشکسوتان ورزش ایران تمام شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر دیروز به میزبانی و سردمداری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از اسطوره‌های ورزش ایران اعم از غلامحسین نوریان، پرویز سیروس‌پور و حسین کلانی با حضور سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش، جمع زیادی از پیشکسوتان نام‌آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی در هتل ورزش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تجلیل از بزرگان و نام‌آوران پیشکسوت ورزش کشور همواره یک مسئولیت اجتماعی بوده که اهمیت و ارزش والای آن بر کسی پوشیده نیست، اما برای یک امر پسندیده نباید از رعایت بدوی‌ترین پروتکل‌های بهداشتی سرباز زد. در شرایطی که همه‌روزه تعداد بالایی از هم‌وطنان پس از ابتلا به ویروس کرونا در کام مرگ غوطه‌ور می‌شوند، جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی شامل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بر همه واجب است.

,

وزارت بهداشت همواره از عموم مردم درخواست داشته تا از جمع‌شدن‌های بیهوده در محیط‌های سربسته و اجتماع بیش از 10-20 نفر در این روزهای کرونایی جدا خودداری شود، اما در این رویداد غیرضروری اصلاً به توصیه‌های موکد بهداشتی توجهی نشده.

,

تمام پیشکسوتان حاضر در این مراسم سن بالایی داشتند و این تجمع در شرایطی برگزار شد که بیش‌ترین آمار مرگ‌ومیر مبتلایان به ویروس کووید-19 در بین افراد مسن و بالای 60 سال بوده. البته این صندوق در توجیه مراسم عجیب‌اش عنوان داشته که نماینده فدراسیون پزشکی-ورزشی با حضور در مراسم، ناظر بر رعایت دقیق و کامل موازین بهداشتی بوده است!

,

, ,

نکته مهم ماجرا اما جایی‌ست که پس از انتشار رپورتاژ خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در خبرگزاری‌ها با تصاویر مذکور، مسئولین این صندوق متوجه گاف عجیب خود شدند و به یک‌باره تمام تصاویر از سایت‌ها و خبرگزاری‌های دولتی و غیردولتی پاک شد تا مبادا استاندارد دوگانه آقایان و رفتارهای ضدونقیض‌شان هویدا شود!

,

در تصاویری که از این مراسم برجا مانده و صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور نتوانسته آن‌ها را از بین ببرد، مشخص است که موازین بهداشتی اصلا رعایت نشده و افراد مسن حاضر در این نشست همگی با فاصله‌های اندک از یک‌دیگر و بعضا بدون استفاده از ماسک روبه‌روی دوربین‌ها حاضر شدند که اوج آن عکس یادگاری حاضرین در پایان مراسم در صفوف به هم پیوسته و بدون زدن ماسک بود!

,

این گزارش نشان از آن دارد که یا نماینده فدراسیون پزشکی-ورزشی از اهمیت نقش خود آگاه نبوده که ریسک ابتلای پیشکسوتان ورزش ایران را با تاییدیه‌اش افزایش داده، و یا این صندوق اصلاً به موازین بهداشتی توجهی ندارد و تنها به‌دنبال رسیدن به مقاصد تبلیغاتی و شوآف آن‌هم به هر قیمتی‌ست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه