اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

احضار شرکت های مختلف به محل وقوع جرم+تصاویر

احضار شرکت های مختلف به محل وقوع جرم+تصاویر
برات علی صالحی نیا در ادامه بازدید از شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد از برخورد قاطع با برخی شرکت های توزیع در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات علی صالحی نیا در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت بازار شهرستان لنده در گفتگو با صبح زاگرس گفت: باتوجه به وظایف و رسالت تعزیزات حکومتی باید تمام شهرها و روستاهای که در حال ارائه خدمات صنفی به مردم است را مورد بازدید و نظارت جدی خویش قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: امروز نیز به همراه معاون صمت استان  و کارشناسان تعزیرات در استان و شهرستان کهگیلویه و لنده بازدید از سطح بازار شهرستان لنده داشتیم که متاسفانه در بدو ورود بازرسین بیش از 60درصد کسبه بازار اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کردند که بدون شک برای همه آنان برابر بنده3ماده28قانون نظام صنفی تشکیل پرونده و با آنان برخورد قاطع خواهیم کرد.

,

براتعلی صالحی تصریح کرد: تمام واحد های صنفی باز شده مورد بازرسی قرار گرفت که تذکرات و تخلفات قانونی به انان ابلاغ شده است که برای برخی از این کسبه بازار نیز تشکیل پرونده ویک واحد صنفی نیز پلمپ شده است.

,

وی تاکیدکرد: براساس خواسته مردم ما حضور پیدا می کنیم ولی متاسفانه برخی مردم اجازه بازرسی به ما نمی دهند که این مهم در جهت رفع مشکلات مردم است که امیدواریم همکاری کنند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در بحث روغن مشکلاتی وجود داشت که با تامین روغن لازم در 20نقطه شهرستان لنده با همکاری فرمانداری تامین و در حال توزیع است که به وفور روغن در سطح شهرستان لنده هست و جای نگرانی نیست.

,

وی گفت: برخی شرکت ها تخلف دارند و باید نسبت به کم فروشی و فروش اجباری به کسبه بازار باید پاسخگو باشند و در این زمینه بدون شک با متخلفین برخورد قاطع خواهیم کرد.

,

صالحی گفت:مسئول شرکت متخلف در هرکجای کشور که باشد باید در شهر محل تخلف شرکت توزیع کننده حضور یابد و پاسخگوی تخلفات زیرمجموعه خودش به دستگاه قضایی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه