اخبار داغ

تهیه‌کننده کهگیلویه وبویراحمدی مطرح کرد؛

سینما بعد از پیروزی انقلاب به بلوغ فرهنگی رسید

سینما بعد از پیروزی انقلاب به بلوغ فرهنگی رسید
امیر خادمی تهیه‌کننده کهگیلویه وبویراحمدی در خصوص تفاوت سینمای امروز ایران با زمان رژیم پهلوی گفت: هر چه از دوران ستم‌شاهی بیشتر فاصله بگیریم بلوغ سینمای ایران بیشتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خادمی، تهیه‌کننده کهگیلویه وبویراحمدی در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: سینما قبل از انقلاب یک سینمای برگرفته از تفکر غرب بود و همانگونه که می دانید سینمای غرب نیز بیشتر در حوزه استفاده زنان به عنوان یک ابزار و کلای بیشتر مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: سینمای برگفته از غرب بعد از پیروزی انقلاب مردمی در سال 57 برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوست و استفاده از زن به عنوان یک ابزار در سینمای ایران برچیده و زن به عنوان یک انسان با کرامت شناخته شد.

این تهیه کننده کهگیلویه وبویراحمدی افزود: ما اگر بخواهیم سینما بعد و قبل از  انقلاب  را در ابعاد متخلف مورد بررسی قرار دهیم می توان گفت: در آن زمان طاغوت مردم، را در درک و فهم پایینی نگهداشته بودند که با برچیده شدن نظام ستم شاهی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی فیلم ها و محتویات آن بیشتر به سمتی رفته که به انسان کمک کند تا راه سعادت و درست زندگی کردند را برگزیندو یک انسان کامل تبدیل شود.

,
,
,

خادمی اذعان داشت: در زمان شاه ملعون به زن به عنوان کالا نگاه می شد ولی ظهور انقلاب اسلامی باعث شده تا کشور، مردم و سینما پیشرفت کند و مردم از نظر فرهنگی رشد قابل توجی را طی کنند و این رشد فرهنگی باعث رشد سینمای کشور نیز شد.

,

خادمی با بیان اینکه: هر چه از دوران ستم‌شاهی بیشتر فاصله بگیریم بلوغ سینمای ایران بیشتر می شود گفت: با گذر زمان فیلم های ما در سطح جهان بیشتر و بهتر مطرح می شود و این موضوع نشان گر آن است که به هیچ وجه نمی توان سینمای امروز را با سینمای دوران طاغوت مقایسه کرد.

,

وی خاطرنشان کرد؛ امروز  و با فاصله گرفتن از سینمای غرب بیشتر فیلم های که در سینمای ایران تولید می شود محتویان آن بیشتر به سمت شناخت انسان است گفت: با توجه به اینکه سینمای غرب در کنار محتویاتی که دارد مبتذلیات را نیز رونق می دهد، این موضع اصل بنیاد خانواده و دین را هدف قرار داده است.

,

خادمی گفت: سینمای غرب و قبل از انقلاب اسلامی سعی کردد با ترویج این موضع که زن یک وسیله ابزاری است و با پایین آوردن جایگاه زن حجاب به عنوان یک رکن اساسی در اسلام را مورد هدف قرار دهند که با پیروزی  انقلاب اسلامی زن کاملا جایگاه خود را به دست آورد و فیلم های و محتویات آن بیشتر برگرفته از محتویات و فرهنگ دین اسلام و ایرانی شد و این موضوع نشان دهند تفاوت فحاش در بین سینمای قبل و بعد از انقلاب است.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه