اخبار داغ

مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد؛

طراحی و تولید ۴۳۰گرید تخصصی فولادی / افزایش ۱۶ درصدی تولید انواع گرید‌های فولاد آلیاژی

طراحی و تولید ۴۳۰گرید تخصصی فولادی / افزایش ۱۶ درصدی تولید انواع گرید‌های فولاد آلیاژی
علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: تا پایان سال جهش تولید، تولیدات این شرکت به ۴۰۷هزارتن خواهد رسید که نسبت به مدت مشابه۱۶درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا ، مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه تولیدات این شرکت نسبت به مدت مشابه افزایش ۱۶درصدی  داشته است اظهار داشت: مجموع تولیدات این شرکت در محصولات مختلف تولیدی تا پایان سال به ۴۰۷هزارتن و تولید مواد مذاب شرکت نیز به ۵۲۰هزار تن خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد: در زمینه تولید نورد سنگین تولیدات این شرکت با ۱۸درصد افزایش به ۱۶۸هزارتن و  در زمینه نورد سبک در انواع مقاطع فولاد آلیاژی با۱۵درصد افزایش به ۱۸۰هزارتن خواهد رسید.
,
چایچی با اشاره به اینکه این شرکت ۴۳۰گرید  تخصصی را در کشور تولید می کند خاطرنشان کرد: تولیدات این شرکت در صنایع مادر تخصصی مانند خودرو سازی، نفت وگاز و انرژی مصرف دارد که با هدف قطع وابستگی به خارج کشور در حال فعالیت می باشد.
,
علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل واحد تولیدی شرکت فولاد آلیاژی ایران در پایان با بیان اینکه طراحی و تولید انواع گریدهای تخصصی مورد نیازصنایع کشور با بالاترین استاندارد بین المللی در این شرکت تولید می شود،تصریح کرد: درسال جاری این شرکت ۱۲ گرید تخصصی فولاد را طراحی و تولید کرده است که باعث خودکفایی و عدم نیاز به محصولات مشابه خارجی شده است. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه