اخبار داغ

عباس جهانگیر زاده:

تجهیز مراکز درمانی شهرستان های اردبیل به دستگاه های پیشرفته/ پیگیر حل مشکلات مردم هستیم

تجهیز مراکز درمانی شهرستان های اردبیل به دستگاه های پیشرفته/ پیگیر حل مشکلات مردم هستیم
نماینده مردم پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز گفت: پیگیریهای لازم برای استقرار سی تی اسکن ،ام آر آی و سونو گرافی در مراکز درمانی حوزه انتخابیه را انجام داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس جهانگیر زاده در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: پیش پرداخت خرید ام آر آی و قرارداد خرید و تخصیص آن با وزارت بهداشت منعقد شد و قرار بر این است وزارتخانه نسبت به تهیه آن اقدام کرده و بعد از وارد کردن دستگاه ام آر آی تحویل بهداشت و درمان منطقه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: قبلا نسبت نسبت به تخصیص و تحویل یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سی تی اسکن کشور به بیمارستان شهدای پارس آباد اقدام کرده بودیم و هم اکنون سی تی اسکن شهدا راه اندازی شده است.

,

نماینده مردم پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز گفت: پیگیریهای  برای تخصیص سی تی اسکن به بیمارستان بیله سوار انجام داده ایم و به محض آماده سازی محل استقرار سی تی،دستگاه تحویل داده می شود.

,

وی تصریح کرد: همچنین دستگاه رادیولوژی درمان بستر اصلاندوز نیز 5 بهمن ماه تحویل و توسط متخصصان راه اندازی شد برای  قول این مرکز به دستگاه سونوگرافی پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه