اخبار داغ

انتخابات نجات‌غریق و غواصی| حیدری رئیس شد+عکس

انتخابات نجات‌غریق و غواصی| حیدری رئیس شد+عکس
در انتخابات فدراسیون نجات‌غریق و غواصی محمد حیدری با کسب اکثریت آرا از مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون برای 4 سال آتی انتخاب شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این جلسه به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاووی سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فعلی این فدراسیون و دبیر امور مجامع، علیرضا خسروی مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد.

,

برای احراز کرسی ریاست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی تعداد ۶ کاندیدا به نام‌های محمد بابایی، عابد حق‌دادی، مهدی حیدری، رضا زندی‌خوارزمی، فرهنگ شادنیا و فاطمه میرآخوری با یک‌دیگر رقابت کردند.

,

عابد حق‌دادی با عدم حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، از کاندیداتوری و رقابت در این انتخابات انصراف داد. همچنین فاطمه میرآخوری با حضور در مجمع و پس از ایراد سخنرانی به‌نفع فرهنگ شادنیا و رضا زندی‌خوارزمی نیز به‌نفع مهدی حیدری از حضور در رقابت انتخاباتی احراز کرسی ریاست کناره‌گیری کردند تا انتخابات با ۳ کاندید به رای‌گیری برسد.

,

درنهایت مهدی حیدری با کسب ۲۷ رای از مجموع ۴۲ رای ماخوذه به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون برای 4 سال آتی تعیین شد.

,

همچنین فرهنگ شادنیا با ۱۲ رای و محمد بابایی با ۳ رای به کار خود پایان دادند.

,

حیدری در پایان انتخابات گفت: از اعتماد اعضای مجمع متشکرم و امیدوارم جواب این اعتماد را بدهم. از این به بعد رقابتی نیست و برمبنای رفاقت کار می‌کنیم تا برای این فدراسیون حرکت خوبی داشته باشیم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه