اخبار داغ

هیچ حریفی را دست کم نخواهم گرفت

یزدانی: خیلی دوست داشتم در جام جهانی کشتی صربستان شرکت کنم/ هدفم مدال المپیک است

یزدانی: خیلی دوست داشتم در جام جهانی کشتی صربستان شرکت کنم/ هدفم مدال المپیک است
آزادکار وزن 65 کیلوگرم تیم ملی گفت: خیلی دوست داشتم در رقابت های صربستان بعنوان یک تورنمنت تدارکاتی با سطح بالا شرکت کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیرمحمد یزدانی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 65 کیلوگرم اظهار داشت: خیلی دوست داشتم به رقابت های صربستان اعزام شوم تا خود را یک محک جدی بزنم اما متأسفانه آزمایش کرونایم مثبت شد و نتوانستم در این مسابقات حضور یابم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد روند بهبودی اش از بیماری کرونا تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کرونا اردوی اول تیم ملی را از دست دادم و در اردوی دوم نیز شرایط بدنی خوبی نداشتم اما خوشبختانه در اردوی سوم از لحاظ آمادگی جسمانی عقب ماندگی خود را جبران کردم.

,

وی در مورد حریفان داخلی اش در وزن 65 کیلوگرم گفت: دو سال است که در انتخابی تیم ملی اول می شوم و سال گذشته نیز بعنوان نماینده کشورمان در رقابت های جهانی قزاقستان شرکت کردم. در این وزن با کشتی گیران خوبی مانند میثم نصیری، پیمان بیابانی،  مرتضی قیاسی و امیرحسین مقصودی مصاف داده ام و در حال حاضر نیز بهنام احسان پور از 61 به 65 آمده اما اگر قرار باشد راهی رقابت های المپیک بشوم، باید برتری خود را ثابت کنم  و تابع دستورات کادر فنی باشم.

,

یزدانی در مورد انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه بسیار بالای برای کسب سهمیه و حضور در المپیک دارم اما قطعا نظر کادر فنی مهم است که چه کسی به این مسابقات اعزام شود.

,

وی در مورد شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: از شرایط اردو راضی هستم و از لحاظ تغذیه نیز  نسبت به شرایط بدنی و جسمانی کشتی گیران تغییراتی داشته، از کادر فنی هم بابت اینکه تمام تلاش خود را برای آماده سازی کشتی گیران انجام می دهند قدردانی می کنم.

,

امیرمحمد یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال در این بازی ها است و در این راه هیچ حریفی را دست کم نخواهم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه