اخبار داغ

رئیس مرکز سیمای استان‌ها خبر داد؛

پخش سریال «جلال ۲» در دهه فجر/ مستندهای ویژه تدارک دیده شد

پخش سریال «جلال ۲» در دهه فجر/ مستندهای ویژه تدارک دیده شد
رئیس مرکز سیمای استان‌ها عنوان کرد که سیمای مراکز، فصل دوم سریال «جلال»، چند مجموعه مستند و برنامه های ترکیبی مختلفی را برای دهه فجر تدارک دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها در نشستی خبری از برنامه های دهه فجر در این مرکز خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید عباس فاطمی,

رئیس مرکز سیمای استان‌ها به مهمترین برنامه‌های ویژه فجر انقلاب پرداخت و تصریح کرد: در حوزه آثار نمایشی، فصل دوم سریال «جلال» در ۲۶ قسمت و با مدت زمان مجموع ۱۰۴۰ دقیقه برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است، همچنین مینی سریال «محرمانه در باران» از مرکز اصفهان از دیگر آثار ویژه فجر انقلاب است.

, فصل دوم سریال «جلال»,

وی از تدارک ۱۲ عنوان برنامه نمایشی به مدت ۲۵۰۵ دقیقه که شامل سریال، تله فیلم و فیلم داستانی کوتاه و بلند در مراکز می شود، خبر داد و گفت: تله فیلم های «لبه پرتگاه»، «سوها» و «سه سپیده» از مرکز اردبیل، «امیرخیز» و «زمستان بی برف» از مرکز آذربایجان شرقی، «وقتی آفتاب طلوع می کند» از مرکز قم، تله فیلم «متین بانو» از مرکز قزوین، «دژ شوق» مرکز کهکیلویه و بویراحمد، فیلم داستانی «کی لهراس» مرکز کهکیلویه و بویر احمد، فیلم داستانی بلند «الیزابت» مرکز خراسان رضوی و فیلم داستانی کوتاه «نهست» مرکز کردستان هم طی این روزها روی آنتن شبکه های استانی می‌روند.

,

فاطمی با اشاره به تولیدات مستند مراکز ویژه دهه فجر امسال عنوان کرد: تولید مستند ۱۳ قسمتی «کارنامه» برای پخش از شبکه یک سیما و تولید و آماده‌سازی ۹۹ عنوان مستند ویژه انقلاب اسلامی به مدت ۴۳۱۸ دقیقه با موضوعاتی همچون وقایع انقلاب اسلامی، پرتره چهره‌های شاخص انقلابی استان‌ها، پیشرفت و عمران برآمده از انقلاب اسلامی در استان‌ها و نقش و حضور بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله این اقدامات هستند.

,

رئیس مرکز سیمای استان‌ها افزود: مستندهای تک قسمتی گوناگونی هم توسط مراکز مختلف تولید شده که طی این ایام پخش می شود و به مبارزه چهره های مختلف انقلاب می پردازد.

,

فاطمی به برنامه‌های ترکیبی سیمای مراکز برای دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: ۱۹۰۲ برنامه ترکیبی در حوزه‌های خانواده، صبحگاهی، شبانه، کودک و نوجوان، جنگ‌های شاد و میزگرد برای این ایام تدارک دیده شده است. همچنین شاهد تولید ۵۰ موشن‌گرافیک با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و بر اساس اسناد معتبر بین‌المللی و کتاب «گام تمدن‌ساز» برای پخش از شبکه‌های مختلف هستیم.

,

رئیس مرکز سیمای استان ها به پیش بینی تولید ۱۰۰ ساعت ویژه برنامه در صبح روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در این برنامه ها که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور اقشار مختلف در شهرهای مختلف استان برگزار می شود برنامک هایی از حضور ۴۱ ساله مردم در راهپیمایی های انقلاب روی آنتن می رود.

,

فاطمی در پایان به برگزاری جشنواره «شهید سلیمانی» در مرکز خوزستان با حضور برنامه‌سازان مراکز استانی و تولید برنامه در قالب های مختلف اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹ علیرغم شیوع بیماری کرونا، بسیاری از فعالیت‌های رسانه‌ای اعم از تولید آثار نمایشی، مستند، پویانمایی، برنامه های ترکیبی و مسابقات تلویزیونی نه تنها متوقف نشدند بلکه سیمای مراکز تلاش کرد تا بهترین آثار خود را تولید کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه