اخبار داغ

به‌دنبال کاهش تعداد غریق در اماکن آبی خواهیم بود

حیدری: اولویت ما اتمام لیگ نیمه کاره سال گذشته است/ از ایلخان نوری استفاده می کنیم

حیدری: اولویت ما اتمام لیگ نیمه کاره سال گذشته است/ از ایلخان نوری استفاده می کنیم
رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: برنامه‌ای برای لیگ امسال وجود ندارد و اولویت ما اتمام لیگ نیمه کاره سال گذشته است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در انتخابات فدراسیون نجات‌غریق و غواصی محمد حیدری با کسب اکثریت آرا از مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون برای 4 سال آتی انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حیدری در پایان مجمع گفت: از اعتماد اعضای مجمع متشکرم و امیدوارم جواب این اعتماد را بدهم. از این به بعد رقابتی نیست و بر مبنای رفاقت کار می‌کنیم تا برای این فدراسیون حرکت خوبی داشته باشیم.

,

رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره برنامه هایش اظهار داشت: ساماندهی هیات‌های استانی را در دستورکار خواهیم داشت و به‌دنبال دوره‌های مدرسی در سال ۱۴۰۰ هستیم. با بهبود شرایط کرونا اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت و شرایط بهتر خواهد شد. درباره بازگشایی اماکن تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم. به شکل کلان به‌دنبال کاهش تعداد غریق در اماکن آبی خواهیم بود. به‌دنبال تربیت منجیان زبده در این فدراسیون هستیم.

,

وی با اشاره به جامعیت این فدراسیون و حضور ورزشکاران رشته های دیگر تاکید کرد: ورزشکارانی که به‌شکل حرفه‌ای در رشته‌های دیگر کار می‌کنند هم در این فدراسیون حضور دارند و رگه‌های مشترکی هم وجود داشته که این موضوع مشکلی ندارد و منافاتی هم با مسئله استعدادیابی ندارد. با فدراسیون دانش‌آموزی به‌دنبال امضای تفاهم‌نامه هستیم.

,

حیدری درباره لیگ نجات غریق بیان کرد: اگر‌ مجوزها را بدهند، لیگ‌ها را هم برگزار خواهیم کرد. برنامه‌ای برای لیگ امسال وجود ندارد و باید لیگ سال قبل را به اتمام برسانیم.

,

رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی درباره کمک به ناجیان غریق که از کرونا متضرر شده اند، تاکید کرد: فدراسیون یک نهاد عمومی غیردولتی است و منابع مالی محدودی داریم. بحث وام‌ها پیگیری خواهد شد تا دوستان بهره‌مند شوند.

,

وی همچنین درباره وضعیت ایلخان نوری رئیس اسبق این فدراسیون و کرسی هایی که در اختیار دارد، گفت: ایلخان نوری از چهره‌های خوش‌نام ایران است و سعی می‌کنیم از ایشان با حفظ جایگاهی که دارد، استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه