اخبار داغ

مهدی: AFC الزامات جدید حرفه ای سازی را سختگیرانه تر کرده/ در کنار باشگاه ها خواهیم بود

مهدی: AFC الزامات جدید حرفه ای سازی را سختگیرانه تر کرده/ در کنار باشگاه ها خواهیم بود
مدیر صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: الزامات جدید حرفه ای سازی باشگاه ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیرانه تر و با جزئیات بیشتر اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران سهیل مهدی در باره حرفه ای سازی باشگاه ها اظهار داشت: آئین نامه جدید صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما ابلاغ شده است. در آئین نامه جدید الزامات استقرار مجوز حرفه و ملی برای کشورهای آسیایی اجباری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در مقایسه با آئین نامه قبلی صدور مجوز حرفه ای به نظر می رسد الزامات جدید حرفه ای سازی باشگاه ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیرانه تر و با جزئیات بیشتر شده است. آئین نامه جدید را برای اطلاع و اقدام به باشگاه های کشور ارسال کرده ایم و انتظار داریم باشگاه ها از هم اکنون نسبت به استقرار الزامات خواسته شده و طراحی ساختار جدید در باشگاه ها برای مجوز صدور حرفه ای خود اقدام های لازم را انجام بدهند.

,

مدیر مجوز صدور حرفه ای سازمان لیگ تصریح کرد: کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال ایران همانند سال های گذشته در کنار باشگاه ها خواهد بود و از هیچ مشاوره و همکاری جهت پیشبرد روند استاندارد سازی و حرفه ای سازی باشگاه ها دریغ نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه