اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

فسادهای اقتصادی گسترده منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شد/ مرداد ۱۴۰۰ پرده از چهره روسیاهان واقعی برداشته می‌شود

فسادهای اقتصادی گسترده منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شد/ مرداد ۱۴۰۰ پرده از چهره روسیاهان واقعی برداشته می‌شود
عبدالمجید شیخی گفت: ساخت و سازهای غیر قانونی و تملک زمین ها توسط عناصر دولتی، سبب شده تا ۲ میلیون خانوار از داشتن مسکن محروم شود، فسادهای اقتصادی در این مدت چندین هزار واحد تولیدی را به تعطیلی کشانده و بیش از هزار و ۳۰۰ کارگاه را به تملک بانک ها درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در ارتباط با اعلام حکم مهدی جهانگیری و روسیاهی که برای رئیس جمهور و معاون اولش مانده، به خبرنگار راه آرمان گفت: اگرچه تمایلی به پیش داوری نداریم اما با توجه به انواع افعالی که رئیس جمهور و معاونان در این مدت انجام دادند و ترک فعلی که در این مدت ۸ ساله داشتند، این روسیاهی دامن گیر دولت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: جرم ترک فعل دولتمردان از جرم افعالی که انجام داده اند، سنگین تر است از این رو به جهانگیری معاون اول توصیه می کنیم زمستان هنوز به پایان نرسیده، صبر کنید تا مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا متوجه شوید روسیاهی برای چه کسی می ماند؟

,

این استاد اقتصاد ابراز کرد: آن زمان است که پرونده های شما روی میز قوه قضائیه قرار می گیرد و دست شما برای همگان رو می شود، به اسحاق جهانگیری توصیه می کنیم تا هرچه سریع تر پرونده ساخت ویلاها و تملک زمین های جاده کرج سامان بخشد تا همچون وزرای پیشین دستش رو نشود.

,

شیخی تاکید کرد: ساخت و سازهای غیر قانونی و تملک این زمین ها سبب شده تا ۲ میلیون خانوار از داشتن مسکن محروم شود، فساد اقتصادی دولتمردان در این مدت چندین هزار واحد تولیدی را به تعطیلی کشانده و بیش از هزار و ۳۰۰ کارگاه را به تملک بانک ها درآورده است.

,

وی یادآور شد: به زودی همه این اختلاس ها و خیانت ها رو می شود، همانگونه که خداوند وعده روسیاهی منافقین را در قرآن کریم داده است و اعمال دولتمردان از زیر چتر رصد قوه قضائیه مخفی نمی ماند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی در ارتباط با مبارزه جدی قوه قضائیه با فسادهای جاری در قوه قضائیه گفت: در روایت آمده مردم بیش از آنکه به پدران خود شبیه باشند به رهبران خود شبیه هستند، زمانی که راس دولت کاخ نشین باشد و با دردهای جامعه آشنا نباشد، مشخص می شود مدیران پایین دستی چه کارهایی را انجام می دهند و سبب اختلال در نظام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور می شوند.

,

شیخی بیان کرد: خوشبختانه نظام ما یک نظام سالم است چرا که یک حکیم دانا و متصل به نظام وحی آن را رهبری می کند و نائب بر حق او با حکمت کامل این نظام را هدایت می کند.

,

وی ادامه داد: افرادی که در نظام اقتصادی کشور اختلال ایجاد می کنند تنها موجب گرفتاری خود در دنیا و آخرت می شوند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

,

این استاد اقتصاد در پایان خاطرنشان کرد: این افراد که دوستدار سازش با غرب هستند، قطعا به عاقبت افرادی همچون ترامپ جنایتکار دچار می شوند،  چرا که این نظام به کمک خداوند متصل به ظهور حضرت حجت (عج) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه