اخبار داغ

در جلسه شورای هماهنگی دهه مبارک فجر در شهرستان مطرح شد؛

بهره‌برداری از ۵۲ طرح در ایام فجر در سرپل ذهاب

بهره‌برداری از ۵۲ طرح در ایام فجر در سرپل ذهاب
همزمان با دهه فجر در شهرستان سرپل ذهاب ۵۲ طرح با اعتبار ۸۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، نورالدین فرزادی پور در جلسه شورای هماهنگی دهه مبارکه فجر ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انسانهای بزرگی از تمام هستی خود برای پیروزی انقلاب و تحول و پیشرفت و دستیابی به اهداف انقلاب مایه گذاشتند و اکنون انقلاب یک حاکمیت نوظهور است که امروزه بعنوان الگویی در دنیا معرفی شده است.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: ایثار و فداکاری که برای انقلاب داده شده امروز وظیفه ما را سنگینتر کرده است که این امانت بزرگ را حفظ کرده و به آیندگان تحویل دهیم.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به سختیها و آسیبهای دشمنان در این مدت بالاتر بوده و همین امر باعث بالا رفتن تاب آوری ما در برابر دسیسه های دشمنان شده است.

فرزادی پور بیان داشت: اولین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم همین دموکراسی و انتخاب آزادانه سرنوشت کشور توسط خود مردم است که امروزه هجمه تبلیغاتی دشمنان برای سیاه نمایی علیه کارآمدی نظام و انقلاب بسیار زیاد است و دهه فجر بهترین فرصت برای بررسی کارآمدی و خدمات انقلاب و بیان دستاوردها به مردم و تجدید قوا است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب تاکید کرد: انقلاب دستاوردها و خدمات ارزشمندی انجام داده است و لذا این دستاوردها باید در دهه فجر برای مقابله با سیاه نمایی دشمنان بیان شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: بیش از ۲۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر ۴۱۵ میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ۱۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد ریال در بخشهای بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ورزشی، فرهنگی و برق رسانی روستایی به بهره برداری می رسد.

فرزادی پور گفت: همچنان نیز ۱۱ طرح تسهیلاتی بااعتباری بالغ بر ۲۰۲ میلیارد ریال که ۶۸ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد شامل طرحهای ذرت خشک کنی، بومگردی، خدمات رفاهی و رستورانی، تولید آب معدنی، پوشاک و سبدسازی به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه