اخبار داغ

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با ۷۰درصد تخفیف در هرسین

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با ۷۰درصد تخفیف در هرسین
سیاوش نظری از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با ۷۰درصد تخفیف در ایام دهه فجر در شهرستان هرسین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش نظری در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه، از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه مبارک فجر در هرسین خبر داد و اظهار داشت: همزمان با جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره ارشاد اسلامی هرسین اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات متنوع در سطح شهرستان کرده است.

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک ماه در شهر هرسین دایر است، افزود: این نمایشگاه با بیش از ۲هزار عنوان و ۱۰هزار جلد کتاب در سالن معلم واقع در پایین تر از چهارراه کاشانی پذیرای علاقه مندان به کتاب است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در موضوعات مذهبی با ۷۰درصد تخفیف و با دیگر موضوعات با ۶۰درصد تخفیف همراه است.

نظری در ادامه اظهار داشت: برگزاری جشنواره خاطره نویسی و انشاء نویسی از دیگر برنامه های این ایام است که زمان ارسال آثار به این جشنواره از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی (اول تا ششم) برگزار می شود و به ۶نفر از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اهداء می شود.

سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با ارائه تصاویری از شهدا را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه